  • 1. Data: 2009-02-20 13:55:48
    Temat: Szukam przekaznika czasowego, Tanio
    Od: "Thermolux" <s...@t...pl>

    Witam, szukam jakiegos przekaznika czasowego, ktory odlicza ustawiony czas
    a po dojsciu do zera zalacza dany obwod elektryczny. Chodzi mi o sama plytke
    do ktorej mozna sobie przyczepic dowonly wyswietlacz led, najlepiej takie
    segmenty jak sprzedaja na sztuki ( 3 segmenty po 2 cyfry)
    Czy cos takiego jest gdzies do dostania, czy trzeba samemu majstrowac?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-20 14:01:38
    Temat: Re: Szukam przekaznika czasowego, Tanio
    Od: "Desoft" <d...@i...pl>

> [...]
    > segmenty jak sprzedaja na sztuki ( 3 segmenty po 2 cyfry)
    > Czy cos takiego jest gdzies do dostania, czy trzeba samemu majstrowac?

    Mam w minutnik kuchenny taki wielkości breloczka, ustawia się czas wyświetla
    na LCD czas od zera. Tylko podpiąć układ wykonawczy pod buzzer.

    --
    Desoft

  • 3. Data: 2009-02-20 18:08:21
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    No tak powiem ze najbardziej zalezy mi na tym aby ten timer mial mozliwosc
    podlaczenia takich czerwonych segmentowych wyswietlaczy LED, takie (6 cyfr)
    na godziny minuty i sekundy, no i tak dodatkowo moglby po odliczeniu
    zalanczac
    przekaznik (taki dodatkowy bajer) ale glownie ma na celu sluzyc jako element
    dekoracyjny, z tym breloczkiem to chyba moze byc dosc ciezko wkomponowac
    zamiast tego LCD takie cyfry z LED'ów?
    Posiada ktos choc gotowy schemat czegos takiego...?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-20 19:53:46
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Thermolux" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepiej takie segmenty jak sprzedaja na sztuki ( 3 segmenty po 2 cyfry)
    > Czy cos takiego jest gdzies do dostania, czy trzeba samemu majstrowac?

    Uszanowanie

    Może taki tajmer wystarczy ?
    http://jabel.com.pl/?,ww,113,,
    http://www.cyfronika.com.pl/KITY/KIT689.htm
    Albo takie :
    http://jabel.com.pl/?,o1,6,,

    --
    awiesiek

  • 5. Data: 2009-02-21 10:55:08
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > Uszanowanie
    >
    > Może taki tajmer wystarczy ?
    > http://jabel.com.pl/?,ww,113,,
    > http://www.cyfronika.com.pl/KITY/KIT689.htm
    > Albo takie :
    > http://jabel.com.pl/?,o1,6,,

    Witam
    No bardzo dziekuje za linki, ten KIT z Jabela prawie idealny, tak
    gdyby mial 6 cyfr godz minuty sekundy to juz nic wiecej do
    szczescie nie byloby trzeba:) no ale jak takiego nie znajde to
    ten, tak sie zastanawiam czy trudno byloby przerobic go
    wlasnie na 6 cyfr... bo pisza ze ma dwa tryby wyswietlania
    godz-minuty i minuty-sekundy ... wiec moze jakos w niezbyt
    trudny sposob daloby sie to polaczyc?