  • 1. Data: 2009-02-20 14:58:02
    Temat: Czytnik kart magnetycznych
    Od: "Michał Wojtków" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam potrzebe użycia czytnika kart magnetycznych (z kablem PS/2) w układzie z
    M32.
    Szukam już dobrych kilka dni informacji jak to ożenić.
    Kiedy połączam czytnik do PC (nie uzywając żadnego programu ani sterownika)
    numer karty odcztanej wpisuje się w bierzące okno tekstowe (GG, OE etc)
    Liczyłem że wystaczy mi sam nasłuch linii DATA z czytnika, ale widzę że
    komputer też coś wysyła.
    Dioda busy w czytniku gaśnie dopiero po wystawieniu do okna tekstowego
    numeru karty.
    Czy ktoś z Was bawił się czytnikami na PS/2 i wie jak potwierdzić czytnikowi
    odebranie numeru karty?

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2009-02-20 15:41:04
    Temat: Re: Czytnik kart magnetycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Wojtków" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam potrzebe użycia czytnika kart magnetycznych (z kablem PS/2) w
    > układzie z

    > Czy ktoś z Was bawił się czytnikami na PS/2 i wie jak potwierdzić
    > czytnikowi odebranie numeru karty?

    To nie czytnikiem sie interesuj, tylko protokolem klawiatury IBM AT
    [lub PS/2]

    Czytnik udaje klawiature.

    J.

  • 3. Data: 2009-02-20 21:06:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    > To nie czytnikiem sie interesuj, tylko protokolem klawiatury IBM AT
    > [lub PS/2]
    > Czytnik udaje klawiature.

    No to polecam przyjrzenie się np. temu:
    http://dybkowski.net/elka/kbd2com.html