  • 1. Data: 2011-07-08 16:32:18
    Temat: Szukam zaufanego lakiernika/blacharza w Poznaniu.
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Czy ktoś mógłby polecić mi zaufanego lakiernika/blacharza w Poznaniu? Mam
    w sumie do zrobienia dwie sprawy w dwóch różnych samochodach, ale tam
    gdzie się obecnie "naprawiam" odstawili mi taką szopkę, że ręce mi
    odpadły. Chcę się wynieść do kogoś, kto nie spierdoli roboty. Ktoś może
    polecić takiego zaufanego lakiernika/blacharza?

    Z góry dziękuję
    Tomek

  • 2. Data: 2011-07-08 17:36:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-08, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
> [...]
    > w sumie do zrobienia dwie sprawy w dwóch różnych samochodach, ale tam
    > gdzie się obecnie "naprawiam" odstawili mi taką szopkę, że ręce mi

    Opisz. I nie zapomnij o nazwie firmy.

    > Chcę się wynieść do kogoś, kto nie spierdoli roboty. Ktoś może
    > polecić takiego zaufanego lakiernika/blacharza?

    Niestety ja nie mogę.

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2011-07-08 19:38:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpadły. Chcę się wynieść do kogoś, kto nie spierdoli roboty. Ktoś może
    > polecić takiego zaufanego lakiernika/blacharza?

    jak może być w okolicach Leszna to daj znać.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-07-08 21:45:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 16:32, Tomasz Stiller pisze:
> [...]
    > odpadły. Chcę się wynieść do kogoś, kto nie spierdoli roboty. Ktoś może
    > polecić takiego zaufanego lakiernika/blacharza?

    Policja naprawia swoje zabawki w
    http://www.cylex.pl/firmy/trans-poz-sa--autoryzowany
    -dealer-iveco-10930961.html

    Jeśli to wzbudza twoje zaufanie, to proszę.
    Nawet jedną alfe z przebiegiem ca 4000 km rozwaloną mieli ostatnio :D