  • 1. Data: 2022-06-22 06:54:54
    Temat: Prognoza pogody Lumia 650
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Lumia 650 Windows 10 mbile. Od kilku dni nie działa widget pogodowy. Co się
    sp... Mozna to naprawić?

    http://kamil100.refy.pl/Pliki/Prognoza%201.jpg

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-06-22 07:22:31
    Temat: Re: Prognoza pogody Lumia 650
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 22.06.2022 o 06:54, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Lumia 650 Windows 10 mbile. Od kilku dni nie działa widget pogodowy. Co
> [...]
    Na swojej Lumii 532 (Win 10 mobile) zainstalowałem apkę Forecast
    Alexandra Wilkensa. Jest płatna (na razie mam wersję próbną), ale to
    chyba już ostatnia (albo jedna z ostatnich) która jeszcze działa.

  • 3. Data: 2022-06-22 16:08:51
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "mirekc" napisał:

    > Na swojej Lumii 532 (Win 10 mobile) zainstalowałem apkę Forecast Alexandra
    > Wilkensa. Jest płatna (na razie mam wersję próbną), ale to chyba już
    > ostatnia (albo jedna z ostatnich) która jeszcze działa.

    Dzięki za odpowiedź. Chociaż nie bardzo rozumiem o co chodzi. Co to znaczy,
    że może ostatnia która działa? Chodzi o Windows 10? Bo mam drugi telefon z
    Androidem, do którego jest multum widgetów pogodowych. A co do tematu.
    Naprawiło się. Widocznie coś było źle na ich serwerze.

    Pzdr

  • 4. Data: 2022-06-23 20:35:12
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 22.06.2022 o 16:08, Kamil pisze:

> [...]
    > telefon z Androidem, do którego jest multum widgetów pogodowych. A co do
    > tematu. Naprawiło się. Widocznie coś było źle na ich serwerze.

    Wsparcie Microsoftu dla Windows 10 Mobile zakończyło się w grudniu 2019
    roku. Byłoby pół biedy gdyby nie to, że Microsoft wycofuje usługi
    (zamyka serwery), nie przyjmuje nowych aplikacji i aktualizacji starych
    do sklepu (a w tym systemie nie da się instalować aplikacji spoza
    sklepu) itp. itd. Efekt - coraz więcej aplikacji przestaje działać.
    Android to całkiem inna bajka.

  • 5. Data: 2022-06-23 20:54:31
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 23.06.2022 o 20:35, mirekc napisał(a):

> [...]
    > (zamyka serwery), nie przyjmuje nowych aplikacji i aktualizacji starych
    > do sklepu (a w tym systemie nie da się instalować aplikacji spoza
    Oczywiście że się da instalować spoza sklepu. Trzeba tylko przestawić
    jedną opcję w ustawieniach: Ustawienia -> Aktualizacje i zabezpieczenia
    -> Dla deweloperów i zaznaczasz opcję Tryb dewelopera

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 6. Data: 2022-06-23 23:08:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-23 o 20:35, mirekc pisze:

> [...]
    > do sklepu (a w tym systemie nie da się instalować aplikacji spoza
    > sklepu) itp. itd. Efekt - coraz więcej aplikacji przestaje działać.

    Ten cały Microsoft wszystkie swoje programy jakby wyrzucił/odrzucił i
    sprzedaje teraz tylko Windows 10 i Windows 11. Nie chce mi zainstakowac
    na komputerze Nerfix Net Framework 3.5. Kupiłam nowego dongla Bluetooth
    i do tego jest dołączona płytka z programem do tego Bluetootha dongla,
    który obsługuje nawet Wifi, no i szlag mnie trafia. Programik nie
    zainstałuje się bez NetFramework 3.5. Na cholerę mi te nowsze wersje,
    np."4" jak to do niczego nie jest przydatne.
    Pies ich byznesmenów ganiał!

    --
    animka

  • 7. Data: 2022-06-23 23:18:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-23 o 23:08, Animka pisze:

> [...]
    > zainstałuje się bez NetFramework 3.5. Na cholerę mi te nowsze wersje,
    > np."4" jak to do niczego nie jest przydatne.

    Przepraszam za literówki :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-06-24 07:14:46
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 22.06.2022 o 16:08, Kamil pisze:
    > Użytkownik "mirekc"  napisał:
    [...]
> [...]
    > telefon z Androidem, do którego jest multum widgetów pogodowych. A co do
    > tematu. Naprawiło się. Widocznie coś było źle na ich serwerze.

    Kiedyś odinstalowałem aplikację MSN Pogoda bo były lepsze, ale pod
    wpływem Twojego posta postanowiłem sprawdzić jak to z nią jest.
    Zainstalowałem ponownie i rzeczywiście zadziałała. Jednak jak ją
    uruchomiłem dzisiaj rano, to dostałem taki komunikat:

    ,,Dziękujemy za zainteresowanie aplikacją MSN Pogoda. Nie jest już ona
    dostępna, ale mamy nadzieję, że miło spędziliście z nami czas."

    I to by było na tyle.

  • 9. Data: 2022-06-24 07:16:06
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 23.06.2022 o 20:54, Mark pisze:
    [...]
    > Oczywiście że się da instalować spoza sklepu. Trzeba tylko przestawić
    > jedną opcję w ustawieniach: Ustawienia -> Aktualizacje i zabezpieczenia
    > -> Dla deweloperów i zaznaczasz opcję Tryb dewelopera

    No dobrze: a są jakieś aplikacje dla Windows Mobile poza sklepem? Bo ja
    się nie zetknąłem i stąd moje mylne przekonanie, że się nie da.

  • 10. Data: 2022-06-24 19:07:29
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 24.06.2022 o 07:16, mirekc napisał(a):

    > [...]
    >>
    > No dobrze: a są jakieś aplikacje dla Windows Mobile poza sklepem? Bo ja
    > się nie zetknąłem i stąd moje mylne przekonanie, że się nie da.
    Obecnie to już raczej nie znajdzie się żadnej aplikacji.

    --
    Mark
    k...@p...pl