  • 1. Data: 2015-11-04 09:57:22
    Temat: T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł
    Od: s...@g...com

    Witam
    Żona przedłużyła umowę w T-mobil.
    Dostała ofertę na maila:
    połączenia takie
    połączenia siaki
    internet 8GB
    cena 50 zł/miesiąc

    I dzisiaj patrzy w IBOA że internet kosztuje ją 5 zł.
    Czyli trzeba płacić 50 zł+ 5zł

    Dzwoni do konsultanta a Pan konsultant mówi że przecież jest w regulaminie.

    Wiec jak to jest?

  • 2. Data: 2015-11-04 10:24:52
    Temat: Re: T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Czyli trzeba płacić 50 zł+ 5zł
    >Dzwoni do konsultanta a Pan konsultant mówi że przecież jest w

    Masz "indywidualna" oferte, to ja czytaj. I do dzialu reklamacji.
    A jak nie zadziala, to do UOKiK - bo mi wyglada na wprowadzanie
    klienta w blad :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-11-04 16:38:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    No coz....dlatego nagrywam rozmowy z ofertami.

  • 4. Data: 2015-11-07 19:30:39
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    s...@g...com w
    ps.com
> [...]
    > Czyli trzeba płacić 50 zł+ 5zł
    > Dzwoni do konsultanta a Pan konsultant mówi że przecież jest w

    tak, ze virgin daja 5 giga + stacjo/kom/sms bez ograniczen za 29 zl. To tak
    btw.

  • 5. Data: 2015-11-09 22:29:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    1634Racine wrote:

    > tak, ze virgin daja 5 giga + stacjo/kom/sms bez ograniczen za 29 zl. To tak
    > btw.

    Abo, czy na kratę?

  • 6. Data: 2015-11-10 04:39:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" n1r36t$nf9$...@n...news.atman.pl

    > bez ograniczen za 29 zl. To tak btw.

    > Abo, czy na kratę?

    Tam nie ma abo.

    'Abo...' był programem do aborcji. ;)
    (albo '...abo' -- już nie pamiętam)

    Część programów pisało się z trójkropkierm
    na początku a część -- na końcu. Wyjątek
    stanowiły '...MCR' i 'MCR...'.

    Monitor Console Routine

    Tak samo nazwane, ale dwa różne programy. Jeden
    czuwał stale, drugi był wywoływany sprzętowo.
    (być może przez CtrlC)

    >abo prt oznaczało przerwanie drukowania
    '>' -- był znakiem gotowości/przynaglenia/zachęty
    'prt...' był programem drukującym
    (albo '...prt')

    >@bat -- uruchomienie pliku komend
    At sign oznaczał plik komend tekstowych

    Cały komputer mógł mieć 512 kB RAMek...
    ...i zajmować mógł tyle miejsce, ile zajmuje mała ciężarówka. :)

    Naraz obsługiwał wielu użytkowników a każdy użytkownik mógł naraz wykonywać wiele
    programów. :)

    To właśnie tam triumfy zbierał chroniony dostęp do pamięci ze SWAPem niejako
    zwiększającym ilość RAMki.
    Następca tego systemu nazywał się po prostu VMS -- od 'Virtual Memory System'.

    Dziś chroniony dostęp jest tak sobie przydatny, bo jeden komputer obsługuje jednego
    człowieka. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-11-10 16:09:08
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Poldek w news:n1r36t$nf9$1@node2.news.atman.pl

    karta

  • 8. Data: 2015-11-20 15:04:48
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 listopada 2015 16:38:27 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:
    > No coz....dlatego nagrywam rozmowy z ofertami.

    na przyszłość
    Jak masz telefon na osobę prywatną to masz 14 dni.
    Jak masz telefon na firmę to masz 10 dni na rozwiązanie umowy

    T-mobil nie jest zobligowany prawem do tego aby udostępnić mi nagranie
    gdzie Pan zaoferował żonie internet w cenie pakietu.
    Muszą mi tylko pokazać co było powiedziane w trakcie podpisywania umowy.

    Wiec po cholerę to wszystko nagrywają?

    No i okazało się że internety są w tych 49 złotych i zawsze tak było.
    No i ja się zastanawiam o co żona się handryczy przecież zawsze tak było
    (ironia). Pańskie oko konia tuczy jak mówił dziadek.

    I na koniec ciekawostka:
    No i na koniec jak chce podpisać aneks to wystarczy że powiem TAK
    a jak nie chce go rozwiązać to na pocztę poleconym

  • 9. Data: 2015-11-20 18:55:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]

    >gdzie Pan zaoferował żonie internet w cenie pakietu.
    >Muszą mi tylko pokazać co było powiedziane w trakcie podpisywania

    Dla siebie. Gdybys potem przeczyl, ze mowiles "tak" :-)
    A ty musisz nagrywac dla siebie :-)

> [...]
    >było
    >(ironia). Pańskie oko konia tuczy jak mówił dziadek.

    Rozumiem, ze te 5 zl za pakiet na poczatku sciagali ?

    J.

  • 10. Data: 2015-11-20 19:18:50
    Od: s...@g...com

    > Rozumiem, ze te 5 zl za pakiet na poczatku sciagali ?
    Najpierw była oferta 50 za wszystko
    Potem w Iboa pojawiło się 50 +5 za internet
    (zona wyjechała na tydzień wiec nie miała głowy do tego)
    Po powrocie zaczęła drążyć temat i okazało się że na fakturze
    pomylili się o 5 zł. Bo konsultant zapomniał jeszcze odznaczyć
    zgode marketingowe.
    Ale jeszcze 2 dni temu było że przecież te 5 zł jest zgodne z regulaminem.
    Nadążacie ? :)
    generalnie trzeba się pilnować.