  • 1. Data: 2015-11-02 08:54:20
    Temat: Orange Free
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Orange Free na kartę z rozmowami i SMS-ami bez limitu do wszystkich.

    Znalazłem taką ofertę:

    http://www.orange.pl/kid,4002393387,id,4004250263,ti
    tle,Rozmowy-i-SMSy-bez-limitu-do-wszystkich,helparti
    cle.html

    ale czy pakiet neta jest w tym zawarty?

    Bo tu widzę niby dwa pakiety, jeden bez neta za 30zł/m-c a drugi za
    35zł/m-c ale z netem 2GB.

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nielimitowane-roz
    mowy-i-sms-y-w-orange-free-na-karte,2,3,34655.html

    Jak ma się to do tego:

    W Orange Free na Kartę do każdego doładowania przyznawany jest pakiet
    danych (środki na koncie zostają), zgodnie z poniższą tabelą:

    Czy jak doładuję kartę za 30zł to będzie net z pakietu 25/30/30 6GB czy
    trzeba wcześniej mieć usługę z net 2GB ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 2. Data: 2015-11-03 08:02:14
    Temat: Re: Orange Free
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-02 o 08:54, Chris pisze:
    > Orange Free na kartę z rozmowami i SMS-ami bez limitu do wszystkich.

    Cut..

    Nikt nie ma Orange?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-11-03 12:55:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Cut..
    >
    > Nikt nie ma Orange?

    Ja mam :) Ale Twoje pytania są trochę zbyt trywialne.
    I nie chcę powtórzyć żenującej dyskusji o 5zł z #Freemium.

  • 4. Data: 2015-11-03 13:02:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Znalazłem taką ofertę:
    >
    > http://www.orange.pl/kid,4002393387,id,4004250263,ti
    tle,Rozmowy-i-SMSy-bez-limitu-do-wszystkich,helparti

    Nie.
    Z netem jest oferta tu:
    http://www.orange.pl/kid,4002393387,id,4004250537,ar
    ticle.html

    > Bo tu widzę niby dwa pakiety, jeden bez neta za 30zł/m-c a drugi za
    > 35zł/m-c ale z netem 2GB.
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nielimitowane-roz
    mowy-i-sms-y-w-orange-free-na-karte,2,3,34655.html

    Wszystko się zgadza.

> [...]
    >
    > Czy jak doładuję kartę za 30zł to będzie net z pakietu 25/30/30 6GB czy
    > trzeba wcześniej mieć usługę z net 2GB ?

    Tam działa to tak, że bez kupowania pakietów samo doładowanie
    karty złotówkami daje Ci "bonus" internetowy, wyjaśniony w tabelce.

    Ja jak przyjeżdzam do Polski to od razu doładowuję za 50zł
    które wykorzystuję na rozmowy i smsy a 15GB bonusu idzie
    na internet w telefonie.

    Ale tu uwaga, bo jest fajnie: Jak nie wykorzystasz złotówek na koncie
    na rozmowy to ryzykujesz zużycie ich internetem, bo bonusowy
    internet Ci się skończy to następne MB są opłacane ze złotówek na koncie.

  • 5. Data: 2015-11-03 13:47:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-03 o 13:02, Pszemol pisze:

    > Tam działa to tak, że bez kupowania pakietów samo doładowanie
    > karty złotówkami daje Ci "bonus" internetowy, wyjaśniony w tabelce.

    Ale tylko w taryfie free? Żona ma o ile pamiętam taryfę Orange One i nie
    widzę żeby miała tam jakieś pakiety danych.

    Teraz bym jej zmienił na coś co ma pakiet danych 1GB spokojnie wystarczy
    (FB + Messenger + może coś z www) i te 30zł na taryfę free all za free +
    2GB było by jak znalazł.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-11-03 13:49:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Ale tylko w taryfie free? Żona ma o ile pamiętam taryfę Orange One
    > i nie widzę żeby miała tam jakieś pakiety danych.

    I dziwi Cię to bo myślisz że ? Że wszystkie taryfy działają tak samo ?

    > Teraz bym jej zmienił na coś co ma pakiet danych 1GB spokojnie wystarczy
    > (FB + Messenger + może coś z www) i te 30zł na taryfę free all za free +
    > 2GB było by jak znalazł.

    A co żona na to ? Sama sobie nie umie zmienić ?

  • 7. Data: 2015-11-03 13:53:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-03 o 13:49, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > I dziwi Cię to bo myślisz że ? Że wszystkie taryfy działają tak samo ?

    Zadałem konkretne pytanie, znasz odpowiedz czy nie? jak nie to wracaj do
    swojego usa i tam sobie siedź na swoim iphonie.

    A co to ma do rzeczy ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-11-03 14:15:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Zadałem konkretne pytanie, znasz odpowiedz czy nie?

    To była moja odpowiedź: każda taryfa ma osobne/inne reguły gry.

    > jak nie to wracaj do swojego usa i tam sobie siedź na swoim iphonie.

    Widzę że hojnie dziękujesz tym, którzy Ci pomogli...

    Niech to będzie dla mnie nauczka aby więcej Ci nie pomagać.

  • 9. Data: 2015-11-03 14:33:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-03 o 14:15, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > To była moja odpowiedź: każda taryfa ma osobne/inne reguły gry.

    Nie napisałeś wcześniej jaką masz taryfę bo to co podałem działa od paru
    tygodni o ile się nie mylę.

    Bo jak pakiet danych masz do każdej taryfy to w obecnej też powinna to
    mieć ale nigdzie nie widzę tego na stronie ani w aplikacji orange.

    > Widzę że hojnie dziękujesz tym, którzy Ci pomogli...

    Na razie nie mam dokładnej odpowiedzi dlatego się dopytuje.

    > Niech to będzie dla mnie nauczka aby więcej Ci nie pomagać.

    To nie ja zacząłem się czepiać i mieć jakieś aluzje do mojej rodziny (A
    co żona na to ? Sama sobie nie umie zmienić ?). więc zluzuj troszkę.

    Nie ważne, szukam konkretnej odpowiedzi czy warto zostać w Orange z
    taryfą Orange FREE za 30zł z auto odnawianiem i czy w tym będzie
    internet. O ile zrozumiałem to przy doładowaniu za 30zł ma się internet
    6GB, więc zastanawiam się po co jest pakiet za 35zł z netem 2GB? po to
    żeby mieć 8GB co miesiąc zakładając że doładowanie będzie ca 30 dni.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2015-11-03 14:47:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Nie napisałeś wcześniej jaką masz taryfę bo to co podałem
    > działa od paru tygodni o ile się nie mylę.

    Skąd to wnosisz?

    > Bo jak pakiet danych masz do każdej taryfy to w obecnej też powinna to
    > mieć ale nigdzie nie widzę tego na stronie ani w aplikacji orange.

    A jak Ty interpretujesz zapis:

    "Usługa jest dostępna we wszystkich taryfach w Orange na kartę"

    ?