  • 1. Data: 2015-11-04 08:09:46
    Temat: tel na abonament, przejscie na karte
    Od: masoJ <m...@n...pl>

    16 listopada konczy mi sie abonament w orange, chce przejsc na karte.
    kiedy mam isc do orange zeby mi zrobili migracje ? chce zachowac numer,
    kobita z orange powiedziala ze moge nawet dzien wczesniej, ale z nimi
    roznie bywa

  • 2. Data: 2015-11-04 08:40:52
    Temat: Re: tel na abonament, przejscie na karte
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Nov 2015 08:09:46 +0100, masoJ napisał(a):
> [...]
    > kiedy mam isc do orange zeby mi zrobili migracje ? chce zachowac numer,
    > kobita z orange powiedziala ze moge nawet dzien wczesniej, ale z nimi

    IMO to juz za pozno. 30 dniowy termin wypowiedzenia - nalezalo to
    zrobic przed 16 padziernika.

    Idz/wyslij szybko, ale licz sie z tym, ze dojdzie jeden miesiac
    abonamentu.

    J.

  • 3. Data: 2015-11-04 09:12:37
    Od: masoJ <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 08:40, J.F. pisze:

> [...]
    > zrobic przed 16 padziernika.
    >
    > Idz/wyslij szybko, ale licz sie z tym, ze dojdzie jeden miesiac

    ale nie chce rezygnowac tylko przejsc na karte z tym starym numerem

  • 4. Data: 2015-11-04 10:09:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masoJ" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >ale nie chce rezygnowac tylko przejsc na karte z tym starym numerem

    Nie musisz rezygnowac, "wypowiadam umowe i prosze o przeniesienie
    numeru do systemu na karte".

    Tylko ze pewnie uslyszysz "dziekujemy, przeniesiemy 16 grudnia".
    Pozostaje kwestia oplaty za ten miesiac - mozliwe, ze nie objety
    promocja :-)

    J.