  • 1. Data: 2010-12-08 13:59:09
    Temat: TELEKOMUNA - Szajka Akcyjna
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    Myślałem, po ostatnich, w miarę dobrych doświadczeniach, ze czasy
    TELKOMUNY odeszły. Ależ gdzie? Dobrze się ma i to jak....

    Zacznijmy od tego, ze mam od nich IDSLa w opcji 8/1, tj. dokupiony
    upload z 640 na 1Mbps.

    Umowa kończy mi się (promocyjna) 31.12.2010, 5 listopada dzwoni Pani z
    TPSA i składa mi ofertę na promocję Sprinter.

    Proszę o przysłanie oferty mailem, bo lubię cyfry widzieć. Dostaję. Za
    kilka dni dostaję też telefon, dyktuje dane, Pani obiecuje puszczenie
    wniosku dalej.

    Umowa ma zostać przedłużona, ale bez zmiany parametrów, czyli nadal chcę
    8/1.

    30.11 zaniepokojony ciszą absolutną, piszę do Pani maila z prośbą o
    wyjaśnienie co jest grane.

    Dostaję w odpowiedzi:

    "sprawdziłam co się dzieje z Pana zamówieniem, było tam zwiększenie
    prędkości i nadal czekam na odpowiedź techników czy da rade ją zwiększyć
    czy też nie. Przepraszam, że tak długo to trwa, natomiast postaram się
    to jakoś przyśpieszyć. W każdym bądź razie zamówienie jest w trakcie
    realizacji."

    Robiąc wielkie oczy wysyłam do Pani zwrotnego maila z prośbą o kontakt,
    bo o jakiej zmianie parametrów mówimy?

    Pani twierdzi, ze w systemie mam 8/640. No to ciekawe za co płacę 1,22
    dodatkowo :)

    Dostaję prośbę o skan faktury, gdzie będzie ta informacja o płaceniu za
    wyższy upload, wysyłam od ręki. Wszystko 30.11.

    Dziś 8.12, ja NADAL nie mam nowej umowy i NADAL nie ma kontaktu z TPSA.

    TELEKOMUNA aż gwizda...

  • 2. Data: 2010-12-08 22:59:33
    Temat: Re: TELEKOMUNA - Szajka Akcyjna
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 08.12.2010 14:59, S P 1 Q X L wrote:

    > TELEKOMUNA aż gwizda...

    No to się szykuj.
    Ja załatwiałem podpisanie nowej umowy na IDSL od maja do sierpnia.
    Dopiero w grudniu dostanę fakturę z nominalną kwotą. Od sierpnia
    rozliczane były nadpłaty za miesiące gdzie liczyli po lichwiarskiej
    stawce na czas nieokreślony.

    Więcej nie mam ochoty być przeczołgiwany przez gówniany system sprzedaży
    IDSLa, który "jest usługą skierowaną dla biznesu".
    Gdy ta umowa się skończy, najprawdopodobniej wezmę TKT (www.netka.pl) na
    drucie tepsy, bo też jest możliwość stałego IP.
    Minus taki, że to BSA stąd "musi rozłączać się co 48 h". Ale
    przynajmniej z nimi mam lepsze doświadczenia w zakresie obsługi.
    --
    Olek

  • 3. Data: 2010-12-08 23:07:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-08 23:59, Olek pisze:

    > Minus taki, że to BSA stąd "musi rozłączać się co 48 h". Ale
    > przynajmniej z nimi mam lepsze doświadczenia w zakresie obsługi.

    Łżą. O warstwie IP decyduje operator BRAS-a, a nie DSLAM-a.

  • 4. Data: 2010-12-09 09:29:28
    Od: Konrad Bechler <u...@...sygnatury>

    Witam,

> [...]
    > Dopiero w grudniu dostanę fakturę z nominalną kwotą. Od sierpnia
    > rozliczane były nadpłaty za miesiące gdzie liczyli po lichwiarskiej

    Mi podpisanie nowej umowy (sprinter) i migracja 2000 -> 4000 zajęło
    prawie 3 miesiące. Dwa razy byłem w telepunkcie, kilka razy rozmawiałem
    z blue-party-line, kilka razy TP sama do mnie dzwoniła, a w międzyczasie
    złożyłem 4 różne reklamacje.
    Co ciekawe, sprawdzanie możliwości technicznych trwało 5 tygodni.
    Technik wyszedł i nie wrócił. Raz nawet zadzwoniłem i poprosiłem, żeby
    zaczęli go szukać, bo zima się zbliżała, a biedak może gdzieś zaległ w
    studzience i wydostać się nie może. Operator partyline obiecał interwencję.

    Z miłych aspektów:
    a/ Jeden z moich rozmówców na 19330 przejął się sprawą, i obiecał
    oddzwonić, jak tylko czegoś się dowie. I faktycznie zadzwonił po kilku
    godzinach. I zadziałał. Następnego dnia dostałem telefon z telepunktu,
    że moja umowa się znalazła (zaraz, zaraz, tak właściwie to ona nigdy nie
    zginęła, tylko się "procesowała") i mogę od razu przyjść i podpisać.
    Delikatnie też zasugerował, że właściwie to mógłbym złożyć reklamację na
    pracownika telepunktu, który dał d.... tego, zawalił sprawę.
    Skrupulatnie przyjąłem propozycję i od razu poczyniłem odpowiednie
    kroki, w czym mój rozmówca chętnie pomógł.
    b/ Moje reklamacje zostały uwzględnione i dostałe korektę wystawionych
    FV. Poprawnie wyliczoną i kompletną.
    c/ Dostałem odpowiedź na piśmie na złożoną reklamację, że faktycznie,
    nie było tak, jak powinno być i TP poczuwa się do winy. Powinienem to
    chyba w ramkę...

    Efekt jest taki, że "nowego" DSLa mam i na pewien czas mam zamiar być
    jego szczęśliwym posiadaczem.

    Z drugiej strony, zamawiałem ostatnio dwa nowe DSLe z liniami
    podkładowymi (Warszawa i Wrocław). Średni czas realizacji wyszedł na
    poziomie 4 dni roboczych.

    Reasumując: Wydaje mi się, że w TP się faktycznie stopniowo poprawia.
    Tylko niektóre piony tkwią wciąż w epoce PRL-like i właśnie przez nie
    jest "ogólny" problem w załatwieniu czegokolwiek.

    --
    Konrad Bechler
    konrad (at) konsol (dot) eu

  • 5. Data: 2010-12-09 09:42:24
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Umowa kończy mi się (promocyjna) 31.12.2010, 5 listopada dzwoni Pani z
    > TPSA i składa mi ofertę na promocję Sprinter.

    dzwonila z tpsa czy z firmy zewnetrznej ?

  • 6. Data: 2010-12-09 12:32:19
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    W dniu 2010-12-09 10:42, brum pisze:

    > dzwonila z tpsa czy z firmy zewnetrznej ?

    Zażyłeś mnie, sprawdziłem maila (źródło) i... GSG kotactcenter :(

    Kuswa mac!

  • 7. Data: 2010-12-09 18:53:07
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zażyłeś mnie, sprawdziłem maila (źródło) i... GSG kotactcenter :(

    no to odszczekaj :)
    a zaraz pozniej mozesz ponarzekac na tepse, ze takich maja wspolpracownikow

    ja zlozylem oswiadczenie, ze nie zycze sobie zadnych telefonow, chwile
    pozniej byl telefon, wiec zlozylem reklamacje i aktualnie jest spokoj

  • 8. Data: 2010-12-10 16:22:52
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 09.12.2010 19:53, brum wrote:

    > ja zlozylem oswiadczenie, ze nie zycze sobie zadnych telefonow, chwile
    > pozniej byl telefon, wiec zlozylem reklamacje i aktualnie jest spokoj

    Kiedyś, przy podpisywaniu umów na IDSLa, były na końcu chyba ze trzy
    podpisy - pod samą umową, pod oświadczeniem o zgodnie na wykorzystanie
    danych do przetworzenia samej umowy ;) i trzeci, pod zgodą na
    przetwarzanie do celów marketingowych.
    Zawsze w miejsce na podpis wpisywałem "nie wyrażam zgody" i to w sumie
    wystarczyło bo z żadnymi ofertami internetowymi nie dzwonili, no może
    neostradę próbowali czasem wcisnąć.
    Za to w umowie z tego roku nie przypominam sobie klauzuli o "celach
    marketingowych".
    --
    Olek

  • 9. Data: 2010-12-10 22:07:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Olek <o...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > przetwarzanie do celów marketingowych.
    > Zawsze w miejsce na podpis wpisywałem "nie wyrażam zgody" i to w sumie

    Przy czym rubryczka o zgodzie na cele wynikajace z samej umowy miala
    do zaznaczenia kwadraciki 'tak' lub 'nie', a rubryczka o celach
    marketingowych - nie miala. Ale reczne napisanie 'nie zgadzam sie'
    pomagalo.

    MJ