  • 1. Data: 2011-04-15 22:08:27
    Temat: TP nie przeniosła DSL w ciągu 30 dni - rozwiązanie umowy?
    Od: Michal Frackowiak <r...@o...pl>

    Witam serdecznie! Pomocy!

    Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w związku z naszą sytuacją. Mamy w
    TP usługę DSL. Na firmę. Firma przeniosła swoje biuro przed kilkoma
    dniami do nowego lokalu. Przezornie, 12 marca zgłosiłem zlecenie
    przeniesienia DSLa na nowy adres. Minęło 30 dni, i nic. Wprawdzie po
    paru telefonach do błękitnych panienek wczoraj przysłano ekipę, która
    sprawdziła, że rzeczywiście w ścianie mamy "sygnał", o tyle na kontakt
    ekipy zajmującej się konkretnie DSLem czekam i nie wiem jak długo
    jeszcze będę czekał. Dzisiaj jest 34. dzień od zlecenia przeniesienia.

    No i jest problem, bo jako firma "internetowa" potrzebujemy internetu,
    a TP nie wiadomo kiedy go nam przeniesie. Jednocześnie w nowym lokalu
    mamy parę innych ofert (nie ukrywam że lepszych niż DSL) z możliwością
    podłączenia w ciągu paru dni. Na razie wykorzystujemy limity internetu
    w naszych komórkach, ale jak długo tak można.

    No i teraz zasadnicze pytanie: czy możemy rozwiązać umowę z TP, z winy
    TP? Mamy umowę promocyjną na 2 lata, minął niecały rok. Nie mogę
    doszukać się jakiejś twardej podstawy prawnej czy regulaminowej,
    chociaż parę osób mi sugeruje że TP nie wywiązuje się z umowy. Nie
    ukrywam że z chęcią bym pożegnał się z TP, ale nie chcę zrywać umowy
    "z mojej winy" ze względu na absurdalne kary (czytaj: zwroty ulg). No
    i naprawdę potrzebuję szybkiego internetu i mam dosyć wydzwaniania i
    ponaglania TP :-(

    Wdzięczny za każdą pomoc i opinię,
    Michał

  • 2. Data: 2011-04-16 10:21:51
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    a podpisałeś aneks ?
    Tp ma chyba coś koło 30 dni na odpowiedź czy może przenieść i 21 dni na
    przeniesienie usługi po podpisaniu aneksu - ale głowy nie dam