  • 1. Data: 2012-04-30 16:48:50
    Temat: TP radiolinia, internet ?
    Od: "jan kowalski" <0...@W...gazeta.pl>

    W nowym bloku w którym zamieszkałem nie ma kabli TP (ani żadnych innych
    operatorów, mimo że to w sumie środek miasta). Jakieś dwa lata temu podpisałem
    z TP umowę OTR (odroczony termin realizacji) na telefon licząc, że w ciągu
    roku podciągną linię do tego nowego bloku. Rok minął, TP nic nie podciągnęła,
    zgłosiłem się do TP o realizację umowy, a z racji braku możliwości
    technicznych zaczęli wypłacać mi karę umowną.
    Nie zależy mi na telefonie, a jedynie na jakimś sensownym internecie po kablu :)

    Teraz przysłali mi pismo, że już mają możliwości techniczne i chętnie mi
    założą telefon, ale jako "linia telefonicznej w technologii radiowej" czyli
    brutalnie rzecz biorąc jako radiolinia.

    No i teraz pytania:
    1. Da się jakoś wyplątać z takiej umowy bez ponoszenia kar (tu oczywiście
    raczej mogą się wypowiedzieć tylko ci, którzy mieli podobną sytuację)?
    2. Internet po takiej linii da się uruchomić?
    3. Jeśli internet da się uruchomić to jakie są koszty, jakie parametry i jaka
    jakość?
    4. Gdzieś na serwisie tp/orange jest opisana ta radiolinia?

  • 2. Data: 2012-04-30 19:21:43
    Temat: Re: TP radiolinia, internet ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "jan kowalski" <0...@W...gazeta.pl> wrote:

    > 1. Da się jakoś wyplątać z takiej umowy bez ponoszenia kar (tu oczywiście
    > raczej mogą się wypowiedzieć tylko ci, którzy mieli podobną sytuację)?

    Podłączenie linii wymaga zawarcia umowy, a to nie jest obowiązkowe

    > 2. Internet po takiej linii da się uruchomić?

    zapomnij

    M.

  • 3. Data: 2012-05-01 18:59:41
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > 1. Da się jakoś wyplątać z takiej umowy bez ponoszenia kar (tu oczywiście
    > raczej mogą się wypowiedzieć tylko ci, którzy mieli podobną sytuację)?

    przeczytaj umowe, ktora podpisales

    > 2. Internet po takiej linii da się uruchomić?

    sensowny nie

    > 4. Gdzieś na serwisie tp/orange jest opisana ta radiolinia?

    nie wiem, czy gdziekolwiek jest opisana
    tp traktuje to jako linie telefoniczna, a technologia nie ma specjalnego
    znaczenia
    w praktyce jest to komorka z pewnymi ograniczeniami, ktora podlaczono do
    centrali miejskiej

  • 4. Data: 2012-07-03 22:07:13
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <kferro@.orangie.pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <0...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 4. Gdzieś na serwisie tp/orange jest opisana ta radiolinia?
    >
    > --
    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=g4f&source=web
    &cd=4&ved=0CFIQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.dgt.com.pl%
    2Fdownload_attachment.php%3Ff%3Dpl.attachment_919689
    144c29ed17ee120.pdf&ei=M1DzT4f7B4fGtAal0NGQCg&usg=AF
    QjCNHwsa_OLhpVXOk-rkBV5oLkKOKKGw&cad=rja

    Pzdr.
    Kferro