  • 1. Data: 2011-06-16 13:53:31
    Temat: TV LED 22".
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.
    Szukam TV LED >=22" AND <=30" 1080, ktory gniazda HDMI oraz zasilania maja
    wyprowadzenia rownolegle do ekranu (ma byc jak najblizej sciany).

    Co byscie polecili?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-06-16 14:38:06
    Temat: Re: TV LED 22".
    Od: wbk <o...@c...pl>

    W dniu 2011-06-16 15:53, Jacek pisze:
> [...]
    > Szukam TV LED>=22" AND<=30" 1080, ktory gniazda HDMI oraz zasilania maja
    > wyprowadzenia rownolegle do ekranu (ma byc jak najblizej sciany).

    mało to łamanych HDMI i zasilania?

    szukaj TV na matrycach szerokokątnych i wystrzegaj się wynalazków TN

  • 3. Data: 2011-06-16 15:00:06
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    > Szukam TV LED>=22" AND<=30" 1080, ktory gniazda HDMI oraz zasilania maja
    > wyprowadzenia rownolegle do ekranu (ma byc jak najblizej sciany).

    wizytę w najbliższym MM/Saturn/Euro-RTV/AGD/../itp/itd/ i obejrzenie
    sobie na własne oczy różnych modeli?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 4. Data: 2011-06-16 17:07:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Co byscie polecili?
    wiekszy. 22 cale to monitor jakiś? 42 cale hdready z 1.8 metra=
    widzisz czy obraz jest hd czy nie. przy większej odległości albo
    mniejszym ekranie raczej nie zauważysz różnicy.

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-06-16 17:47:30
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam TV LED >=22" AND <=30" 1080, ktory gniazda HDMI oraz zasilania maja
    > wyprowadzenia rownolegle do ekranu (ma byc jak najblizej sciany).

    Byłeś w pobliskim sklepie ?
    TV zaczyna się od 32''. Mniejsze są monitory i turystyczne:-)
    Który współczesny nie ma HDMI z boku?
    Za blisko ściany nie może być. Wieszaki odstają na kilka cm i szpara na
    wtyczkę jest

    Rzuć okiem
    http://www.jakitelewizor.pl/
    http://www.hdtv.com.pl/
    http://hdtvpolska.com/

  • 6. Data: 2011-06-17 09:17:37
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Szukam TV LED >=22" AND <=30" 1080, ktory gniazda HDMI oraz zasilania maja
    > wyprowadzenia rownolegle do ekranu (ma byc jak najblizej sciany).
    >
    > Co byscie polecili?

    Ja polecam pl.rec.telewizja

    Fantom

  • 7. Data: 2011-06-19 18:12:04
    Od: wbk <o...@c...pl>

    Ja szukam TV LED 26 lub 32 z nagrywaniem na pendrajwie, najtańszy model
    z taką funkcją ile kosztuje ???

  • 8. Data: 2011-06-27 22:14:31
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-06-19 20:12 wbk napisał(a):

    > Ja szukam TV LED 26 lub 32 z nagrywaniem na pendrajwie, najtańszy model
    > z taką funkcją ile kosztuje ???

    -> pl.rec.kino-domowe

    --
    Adam Dybkowski