  • 11. Data: 2012-02-24 17:34:03
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f47591e$0$1256$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ps. Z rozrzewnieniem wspominam Radio Tirana, które odbierałem na swoim
    > tranzystorku. Nadawali po polsku. Fajnie było posłuchać o "klice Gierka" i
    > "bandzie Breżniewa". :-) To bynajmniej nie żart - było takie radio obok
    > Wolnej Europy czy Głosu Ameryki. To stąd zapamiętałem tamtejszego kacyka,
    > którego sławili - Enwera Hodżę (czy jak to się tam pisało)... :-)
    > T.

    Było jeszcze Radio Pekin po polsku.
    To dobiero był cyrk.
    Ale trzeba było mieć bardzo dobrą antenę.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 12. Data: 2012-02-27 01:03:51
    Temat: Re: [OT] Re: TV cyfrowa i kablowa
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik <n...@m...invalid> napisał w wiadomości
    >W dniu 22.02.2012 r. 17:08, p 47 pisze:
    > <snips />
    > Trolling.

    > To nie jest referencyjne źródło.

    Zamiast pisać bzdury (w rodzaju powyższych, tj. np. twierdzenia, że Firma
    Emitel nadająca sygnał telewizyjny w Polsce nie ma pojęcia o tym, co robi;-)
    podaj he, he, "referencyjne źródło" (cokolwiek to znaczy u ciebie)
    dowodzące, że nie mam racji w sprawie większej odporności sygnału cyfrowego
    na zakłócenia;-)

    > <snips />

    > Rzeczywiście, wygląda na to, że w MUX1/2 narzucono arbitralną listę
    > dopuszczonych kanałów:
    > <https://pl.wikipedia.org/wiki/Naziemna_telewizja_cy
    frowa_w_Polsce#Multipleksy_telewizji_cyfrowej_w_Pols
    ce>

    > Czyli przysłowiowy "polityczny przewałek".
    >
    > Uważam, że rozwiązaniem byłoby pirackie nadawanie niekoncesjonowanych
    > programów (akurat TV Rydzyka najmniej mnie osobiście interesuje;
    > niezależne media bez hipokryzji i kościelnej wizji świata są w
    > Internecie).

    Przypominam, że w tym watku tematem jest jednak telewizja cyfrowa!
    Ponadto telewizje internetowe sa w Polsce wciąż niszowe i dlatego mniej dla
    władzy dolegliwe.

    > TV Trwam nie jest jedyną telewizją krytykującą władze/-ę. Jest tylko
    > masową.

    I dlatego właśnie jest niebezpieczna co skutkowało wiadomą decyzją KRTViR
    nie pozwalającą jej docierać do masowego widza.

  • 13. Data: 2012-02-27 01:22:12
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    (...)

    > Jest wyższa, to nie znaczy, że jest taki sygnał w ogóle odporny na
    > zakłócenia. To są mity, które wciska się ciemnocie. Tam, gdzie sygnał
    > analogowy jest mocno zaszumiony, cyfrowy będzie po prostu "kwadratową
    > czkawką", bo nie będzie wystarczająco dużo pakietów poprawnie przesłanych
    > do rozkodowania. I nie muszę teoretyzować - widzę to czasem we własnym TV.

    Okazuje się, że nie tylko nie masz pojęcia o zagadnieniach techniki
    telewizyjnej, ale masz zasadniczy problem ze zrozumieniem banalnie prostego
    tekstu pisanego!;-) - napisałem, cyt. "Jakość sygnały cyfrowego i jego
    odporność na zakłócenia, wbrew temu co wypisujesz, jest wielokrotnie większa
    od sygnału analogowego"! - dosyc to proste przeciez zdanie i nie wiem, jak
    można to "zrozumieć" iż sygnał cyfrowy miałby byc CAŁKOWICIE odporny na
    zakłócenia (co byłoby zreszta sprzeczne z prawami fizyki) ?!

    > No przecież ma ich być więcej? Sam to pisałeś. Kilkadziesiąt podobno...
    > Chodzi o tu i teraz - faktycznie wyślizgali go bez mydła, a kulisów nie
    > znam. Nie wiem, w jaki sposób przyznawano te koncesje, bo zdaje się nikt
    > tego nie wyjaśnił (brano pod uwagę kasę za nią czy jeszcze coś innego?).

    To, że nie znasz nie tylko kulisów, ale i podstawowych faktów na ten temat
    to oczywiste po lekturze twoich postów! Dlatego tez prostowałem te
    bajdurzenia które jak piszesz wzięły się z twojej ignorancji,a zatem zalecam
    najpierw zapoznanie się z tematem, a potem dopiero wypowiadanie opinii...

    > Problem w tym, że nie zawsze większość musi mieć racje.

    Ale właśnie na uznaniu, ze większość ma rację polega demokracja!!!
    A dyktatura polega na tym, że któś uważa, że tylko on ma rację....

    >Zrób referendum, czy ludzie chcą dłużej pracować albo mieć podniesione
    >podatki...

    Znów wykazujesz ignorancje,- nasze "demokratyczne" władze ustawowo ZAKAZAŁY
    pytania większości o zdanie nt podatków (w Polsce jest USTAWOWY zakaz
    organizowania referendum w sprawie podatków!

    > Dziwi mnie tylko jedno - przyznano koncesje stacjom, które nic nie nadają
    > (ATM), albo powstały na tydzień przed przyznawaniem koncesji.
    > Uważam, że w eterze powinny być reprezentowane różne opcje, o ile nie
    > narusząją porządku konstytucyjnego i dobrych obyczajów i prawa.

    No i własnie to chodzi, że koncesje w Tuskolandzie otrzymać może każdy, pod
    warunkiem, ze jest "nasz"...