  • 1. Data: 2012-09-15 17:13:03
    Temat: TV na żywo
    Od: mbut <m...@w...pl>

    Witam
    Tak jak w temacie czy ktoś zna jakiś link za darmo do programów TV, np
    Polsat, TVN, Program 1, program 2, polonia itd
    Nie mogę jakoś znaleźć w sieci.
    dzięki

  • 2. Data: 2012-09-15 18:20:23
    Temat: Re: TV na żywo
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-15 17:13, mbut pisze:
> [...]
    > Tak jak w temacie czy ktoś zna jakiś link za darmo do programów TV, np
    > Polsat, TVN, Program 1, program 2, polonia itd

    http://weeb.tv/channels
    http://www.justin.tv/directory/all?lang=pl
    http://www.megawypas.pl/
    Zawsze coś się znajdzie do oglądania taśmociągu reklam przeplatanych
    krótkimi programami:-)
    Kto da więcej :-)

  • 3. Data: 2012-09-16 07:06:17
    Od: mbut <m...@w...pl>

    http://weeb.tv/channels w tym programie są ograniczenia czasowe

  • 4. Data: 2012-09-16 11:14:59
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-16 07:06, mbut pisze:
    > http://weeb.tv/channels w tym programie są ograniczenia czasowe

    Wiem ale to jest wystarczające żeby obejrzeć jakiś program
    informacyjny-publicystyczny na żywo. Potem przerwa na reklamy i można
    znowu (jak ktoś będzie miał jeszcze siłę i nerwy) A jak czyje potrzebę
    więcej to wyłoży kasę na jakiś abonament.
    Seriale czy inne cykliczne programy są do pobrania z sieci.
    Przecież tv kłamie a w najlepszym przypadku tylko ogłupia. :-)