  • 1. Data: 2012-09-14 19:39:11
    Temat: Koniec pewnej epoki - cyfra przejmuje n-kę
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12485194,Francuz
    i_juz_moga_polknac_platforme_N.html

    UOKiK nie dopatrzył się zagrożeń dla rynku tv płatnej, więc Francuzi mogą
    objąć 51% udziałów i wejść do zarządu. Platforma będzie obsługiwać łącznie
    2,5 mln klientów.

  • 2. Data: 2012-09-14 21:12:01
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki - cyfra przejmuje n-kę
    Od: hikikomori san <h...@a...pl>

    On 14.09.2012 19:39, Maciej Bebenek wrote:
> [...]
    > objąć 51% udziałów i wejść do zarządu. Platforma będzie obsługiwać łącznie

    Podobnie było z UPC i Aster... Dwa miesiace po tym w prasie pojawilo
    sie, ze UPC dostarczylo podrobione jakies dokumenty. Gdyby byla na nich
    prawda, to by UOKiK nie pozwolil...

    --
    Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id

  • 3. Data: 2012-09-14 22:36:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.09.2012 19:39, Maciej Bebenek pisze:
> [...]
    > objąć 51% udziałów i wejść do zarządu. Platforma będzie obsługiwać łącznie
    W świetle tych informacji, czego można się spodziewać w perspektywie 6
    miesięcy, roku, w dłuższym czasie?
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-09-14 22:38:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 14.09.2012 22:36, ToMasz wrote:
    > W świetle tych informacji, czego można się spodziewać w perspektywie 6
    > miesięcy, roku, w dłuższym czasie?

    podwyżki

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-09-14 22:44:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > podwyżki

    Zgadzam się z powyższym. Jak na razie żadna koncentracja nie przyniosła nic
    nowego.

  • 6. Data: 2012-09-14 22:52:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.09.2012 22:38, pawell32 pisze:

    > podwyżki

    to zawsze trzeba zakładać. Jednak od pewnego czasu N-ka już podniosła
    ceny, (pakiet za 58zł) więc nie wiem czy ma to związek z "przejęciem" -
    ale chyba nie. Wiedzieli że ich los przesądzony, pytanie tylko kiedy to
    nastąpi.
    JA bym lepiej wróżył, gdybym wiedział więcej o opłatach jakie muszą
    wnosić nasi nadawcy, na rzeczy producentów programów. Zastanawia mnie
    dlaczego taka Davinci była tylko w N a teraz jej nikt niema? showcase,
    knowledge, tylko w nce! Domo i inne w Cyfrze - ale to mnie akurat nie
    dziwi.
    Reasumując: trzech nadawców sat, ale warto im walczyć o wyłączność (to
    napweno kosztuje) i żaden z nich nie wspomina o swojej "przewadze"? Czy
    odbiorcy to taka ciemna masa która leci albo na dupy, albo na piłkę kopaną?
    Temat który się przewija w pyskówkach - co ze sprzętem? podobno cyfra
    jest zacofana, więc.... "przejdą" na system N-ki czy utrzymają obydwa?
    ToMasz

  • 7. Data: 2012-09-15 09:56:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *ToMasz* napisał(-a):

    > Temat który się przewija w pyskówkach - co ze sprzętem?
    > podobno cyfra jest zacofana, więc.... "przejdą" na system N-ki czy
    > utrzymają obydwa?

    Mnie się wydaje, że sam sprzęt C+ może nie jest zacofany, tylko jego
    programiści są niedorobieni, co przekłada się na działanie sprzętu. Nie
    wyobrażam sobie natychmiastowego przejścia na sprzęt którejkolwiek
    dotychczasowej platformy, ale proces sukcesywnej i długotrwałej jego
    eliminacji już tak. Bez sesnu byłoby utrzymywanie dwóch różnych systemów
    kodowania. Pobożnym życzeniem byłoby połączenie zalet sprzętu obu
    platform, a przekleństwem - wad.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-09-15 10:23:39
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-09-14 22:52, ToMasz donosi, że:
    > Czy odbiorcy to taka ciemna masa która leci albo na dupy, albo na piłkę kopaną?
    Dla mnie argumentem było 'nieparowanie' kart ze sprzętem.
    > Temat który się przewija w pyskówkach - co ze sprzętem? podobno cyfra
    > jest zacofana, więc.... "przejdą" na system N-ki czy utrzymają obydwa?
    Mam nadzieję, że zostaną jednak przy systemie kodowania C+.
    W mojej opinii sporym argumentem był legalny i prosty podział uprawnień
    w _domowym_ sharingu,
    i możliwość korzystania na niemalże dowolnym własnym tunerze.

  • 9. Data: 2012-09-15 13:21:22
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-14 22:38, pawell32 pisze:
    > podwyżki

    o. o.
    Czy to znaczy że lepiej nie liczyć na przedłużenie tej promocji o
    kolejny misiąc:
    https://n.pl/nsklep/promocje/smarthd/zamow
    Wiem że grozi to utratą ważności kanałów darmowych do 2016 r. i będę
    miał darmowe tylko przez miesiąc po zakończeniu doładowania.
    Jakoś to przeboleję pod warunkiem utrzymania tabelki doładowań. Dla mnie
    ceny atrakcyjne tylko pytanie jak długo się utrzymają?

  • 10. Data: 2012-09-15 22:37:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 15.09.2012 10:23, sat_diver wrote:
    > Mam nadzieję, że zostaną jednak przy systemie kodowania C+.

    czas pokaże, ale sądzę że prędzej im do conaxa, bo jest szczelniejszy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux