  • 1. Data: 2011-09-26 06:04:52
    Temat: Tablet Lark FreeMe 70.4DVB-T i sygnal DVB-T w Warszawie
    Od: AcidPit <s...@g...com>

    WItam serdecznie

    Pare dni temu zakupilem tablet LARK'a [FreeMe 70.4DVB-T] w sklad ktorego
    wchodzi tuner telewizji cyfrowej naziemnej. Niestety u mnie w Warszawie
    [targowek] lapie jeden kanal Polsat HD w ktorym tylko dzwiek plynie
    poprawinie. Obrazu niestety nie da sie wogole ogladac [szumy i tzw
    "dekompresja" klatek ]. Czy w innych miejscach warszawy mozna zlapac
    jakiekolwiek inne kanaly [ktore mozna ogladac sensownie] niz Polsat HD
    przez LARK'a?

    Z gory dziekuje za odp
    pozdrawiam
    Acid

  • 2. Data: 2011-09-26 10:28:40
    Od: on <o...@o...no>

    > Pare dni temu zakupilem tablet LARK'a [FreeMe 70.4DVB-T] w sklad ktorego
    > wchodzi tuner telewizji cyfrowej naziemnej.

    Gratulacje

    > Niestety u mnie w Warszawie
    > [targowek] lapie jeden kanal

    Po pierwsze nie jestem pewien czy ten Lark w ogóle radzi sobie z
    odbiorem programów HD.
    Po drugie i najważniejsze. Sieć DVB-T w Polsce jest projektowana do
    odbioru stacjonarnego. To oznacza antenę zewnętrzną, kierunkową,
    zawieszona 10 metrów nad poziomem terenu.

    Kawałek drutu dołączony do tego Lark'a pozwoli na odbiór tylko w
    niedużej odległości od nadajnika. Przydała by się też pewnie widoczność
    optyczna pomiędzy antenami nadawczymi, a tym drucikiem odbiorczym.

    Polsat HD jest nadawany testowo z innym schematem modulacyjnym. Daje to
    daje znacznie lepsze zasięgi. Nie są to parametry docelowe więc nie ma
    się co do nich przywiązywać.

  • 3. Data: 2011-11-02 18:45:37
    Od: AcidPit <s...@g...com>

    On Mon, 26 Sep 2011 12:28:40 +0200, on wrote:

> [...]
    >
    > Polsat HD jest nadawany testowo z innym schematem modulacyjnym. Daje to
    > daje znacznie lepsze zasięgi. Nie są to parametry docelowe więc nie ma

    Slowem tragedia z LARKiem. Nie polecam. W warszawie [w CENTRUM :/ ] nic
    nie łapie [nie wliczam PolsatHD , bo sygnal jest, ale ogladac sie nie
    da], szkoda kasy.