  • 1. Data: 2010-04-21 22:05:51
    Temat: TV z timeshift
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy sa telewizory co maja wbudowana funkcjonalnosc timeshift ? Np
    zaczyna sie jakis film...i wciskam pause, wtedy tv zaczyna buforowac
    np. 30 minut i play ogladamy....a w miedzy czasie przewijamy reklamy.
    Do bierzace zastosowania.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-04-21 22:08:49
    Temat: Re: TV z timeshift
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zaczyna sie jakis film...i wciskam pause, wtedy tv zaczyna buforowac
    > np. 30 minut i play ogladamy....a w miedzy czasie przewijamy reklamy.

    Swego czasu LG reklamowalo tak telewizor Time Mashine.

  • 3. Data: 2010-04-22 05:55:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > zaczyna sie jakis film...i wciskam pause, wtedy tv zaczyna buforowac
    > np. 30 minut i play ogladamy....a w miedzy czasie przewijamy reklamy.

    te które mają wbudowany dysk, a znam dwa - lg i sharp

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-04-22 06:46:08
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 22 Apr 2010 07:55:01 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >te które mają wbudowany dysk, a znam dwa - lg i sharp

    czyli mamy LG TimeMaschine i Sharp (cos wiecej)?

    tylko jaka jest ich funkcjonalnosc? Pytania:

    1. ma 1 czy 2 tunery wbudowane
    2. tuner analogowy, cyfrowy
    3. czy moze nagrywac z wejsci a/v / hdmi/component ?
    4 czy da sie to pozniej jakos zrzucic np. po USB ? Pewnie nie, bo
    widzialem temat LG TimeMaschine hack - wiec oficjalnie sie nie da
    5 scheduling nagrywania

    Kto to ma uzywa i jes zadowolony, jakies znane wady, zalety???

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-04-22 07:11:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > czyli mamy LG TimeMaschine i Sharp (cos wiecej)?

    Coś słyszałem o Loewe i Grundigu.

  • 6. Data: 2010-04-22 08:26:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > tylko jaka jest ich funkcjonalnosc? Pytania:
    >
    > 1. ma 1 czy 2 tunery wbudowane

    sharp miał dwa tunery sat dvb-s, wejście na moduł dostępu,
    tuner mpeg-4 dvb-t

    > 2. tuner analogowy, cyfrowy

    j.w.

    > 3. czy moze nagrywac z wejsci a/v / hdmi/component ?

    z tego co pamiętam to nie

    > 4 czy da sie to pozniej jakos zrzucic np. po USB ? Pewnie nie, bo
    > widzialem temat LG TimeMaschine hack - wiec oficjalnie sie nie da
    > 5 scheduling nagrywania

    tego nie sprawdzałem

    > Kto to ma uzywa i jes zadowolony, jakies znane wady, zalety???

    mam dwóch klientów - ten od lg praktycznie z tego nie korzysta,
    nagrywał jak mieszkał w mieście i miał kablówkę, obecnie mieszka
    poza miastem i korzysta z 5 tunerów cyfry.
    drugi ten od sharpa - korzysta dokładnie tak jak z budowanym dekoderem
    cyfry. zalety: układa własne listy
    wady: cena - grudzień 2008 - ok 7500. jak dla mnie duża przesada
    wyrzucać tyle kasy jak i tak można mieć dekoder od operatora
    za parę groszy.

  • 7. Data: 2010-04-22 09:33:41
    Od: "szat" <2...@1...com>

    <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > zaczyna sie jakis film...i wciskam pause, wtedy tv zaczyna buforowac
    > np. 30 minut i play ogladamy....a w miedzy czasie przewijamy reklamy.

    Najpierw na bieRZace zastosowania kup sobie slownik ortograficzny. Gapienie
    sie w TV tylko poglebia glupote.

    --
    Marex

  • 8. Data: 2010-04-22 12:18:44
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Gapienie sie w TV tylko poglebia glupote.

    Skoro tak to stanowczo za dużo czasu spędzasz przed TV ;)

    rotfl

  • 9. Data: 2010-04-23 15:27:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    >te które mają wbudowany dysk, a znam dwa - lg i sharp

    Jest też jakiś Samsung, widziałem kiedyś w Euro.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2010-04-23 18:53:50
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > Najpierw na bieRZace zastosowania kup sobie

    te bartuś nie trrolój , ić sobie stont ,

    a jak zrobisz wreszcie ten licencjat z judaistyki , to
    morzesz pszyjść to ci pogratulujemy

    rzyczliwy (jak zwykle)