  • 1. Data: 2009-02-14 14:04:12
    Temat: TVN niekodowany?
    Od: "Krzysztof" <k...@g...tm>

    Czy TVN mozna ogladac z satelity bezplatnie?Jezeli tak to z ktorego
    satelity?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-14 16:04:40
    Temat: Re: TVN niekodowany?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Krzysztof pisze:
    > Czy TVN mozna ogladac z satelity bezplatnie?Jezeli tak to z ktorego
    > satelity?
    >
    > Pozdrawiam

    można za pomocą TnK, gdyż jest kodowany.
    za karte raz płacisz, tvp1, 2, tvn i tvn7 mają być bez płacenia

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-14 21:19:08
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:
    > Czy TVN mozna ogladac z satelity bezplatnie?Jezeli tak to z ktorego
    > satelity?

    Tzw. TVN Warszawa z HotBirda:
    http://www.lyngsat.com/hotbird.html

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 4. Data: 2009-02-16 09:48:42
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > można za pomocą TnK, gdyż jest kodowany.
    > za karte raz płacisz, tvp1, 2, tvn i tvn7 mają być bez płacenia

    Ale można też analogowo :-).

  • 5. Data: 2009-02-16 10:08:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > Ale można też analogowo :-).

    z przekazu sat nie ma już analogowego

    pawell

  • 6. Data: 2009-02-16 16:21:50
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Tzw. TVN Warszawa z HotBirda:
    > http://www.lyngsat.com/hotbird.html

    TVN Warszawa już od jakichś dwóch tyg. jest kodowany.
    Zdaje się, że jest dostępny z platformy TNK.

    A analogowy TVN wyłączyli w połowie grudnia.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-02-16 17:11:59
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
    > TVN Warszawa już od jakichś dwóch tyg. jest kodowany.
    > Zdaje się, że jest dostępny z platformy TNK.

    nie jest kodowany tylko zmieniły się parametry - obecnie 11508V

    JS

  • 8. Data: 2009-02-16 19:15:56
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > TVN Warszawa już od jakichś dwóch tyg. jest kodowany.

    To jakim cudem widziałem wczoraj normalny obraz?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 9. Data: 2009-02-16 19:47:34
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > To jakim cudem widziałem wczoraj normalny obraz?

    Bo nadaje z 2 miejsc, w jednym jest kodowany, a w drugim nie :)

    Jingiel

  • 10. Data: 2009-02-16 20:55:05
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Jingiel pisze:

    > Bo nadaje z 2 miejsc, w jednym jest kodowany, a w drugim nie :)

    Nadaje tylko z jednego miejsca, częstotliwości, 11508.

    Na 11393 został wyłaczony (i zdaje się na jego miejscu jest TVN24 w
    formacie 16/9)