  • 1. Data: 2013-01-23 00:55:00
    Temat: Z czego tv odtwarza filmy...?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Witam,
    pewnie zadałem w innym wątku, nie było odzewu, stąd poWole sobie
    zadać je w osobnym wątku: z jakiego źródła/nośnika telewizje
    odtwarzają teraz filmy? Jest jakis dedykowany nośnik dla tv w ramach
    udzielonej licencji na emisję? Jak w ogóle się odbywa cały proces
    zakupu praw do emisji, tv dostaje hdd/kasetę/płytę/pendrive z
    adnotacja "tylko z tego źródła możecie odtworzyć to x razy"?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-01-26 20:46:23
    Temat: Re: Z czego tv odtwarza filmy...?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 Jan 2013 00:55:00 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >pewnie zadałem w innym wątku, nie było odzewu, stąd poWole sobie
    >zadać je w osobnym wątku: z jakiego źródła/nośnika telewizje
    >odtwarzają teraz filmy?

    Pewnie obecnie jest to cyfrowa beta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-01-27 01:34:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Jan 2013 20:46:23 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:
    > Pewnie obecnie jest to cyfrowa beta.

    Ale która? Masz na myśli hdcam? Bo "zwykła" digital beta to jest SD.

    --
    Marek