  • 1. Data: 2013-01-22 16:47:23
    Temat: Panasonic DMR-EH58 - pytanie o FR
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam pytanie odnośnie nagrywarki DMR-EH58 i mającej jakiś dynamiczny tryb FR
    (przy nagrywaniu na DVD).

    Czy dobrze rozumiem, że pozwala on dopasować jakość nagrywania w zależności od
    długości materiału? Czyli mam do nagrania 2:20h na płytę DVD i mogę wstukać
    2:30h do nagrywarki i dopasuje kompresję, aby w całości zapełnić DVD? (i nie
    będę musiał wybierać trybu 4h albo trybu 2h na 2 płytach).

    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2013-01-23 16:12:47
    Temat: Re: Panasonic DMR-EH58 - pytanie o FR
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik r...@k...pl napisał:
> [...]
    > 2:30h do nagrywarki i dopasuje kompresję, aby w całości zapełnić DVD? (i nie
    > będę musiał wybierać trybu 4h albo trybu 2h na 2 płytach).

    W DMR-EH68 tak właśnie to działa. Z tym, że AFAIR potrafi w ten sposób
    nagrać tylko materiał o proporcjach 4:3. I jeszcze jedno - jeśli 2h
    przekraczasz nieznacznie (np. 2h5m), to i tak się powinny zmieścić na
    jednej płytce 4,7 GB.

  • 3. Data: 2013-01-23 18:21:03

    Wed, 23 Jan 2013 16:12:47 +0100, w <kdoulf$152$2@polsl.pl>, Bartłomiej
    Zieliński <B...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > nagrać tylko materiał o proporcjach 4:3. I jeszcze jedno - jeśli 2h
    > przekraczasz nieznacznie (np. 2h5m), to i tak się powinny zmieścić na

    Dzięki za odpowiedź.
    To wiem, ale mam przykre doświadczenia z nagranymi płytami "do pełna" :).