  • 1. Data: 2019-02-15 14:36:29
    Temat: Tablet sam się włącza
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Witam,

    Wyłączam tablet całkiem, przez zamknij system, zamyka się i ok. Odkładam na
    półkę, po czym po kilku dniach słyszę pipczenie, że bateria ma już 15%,
    biorę go i widzę, że normalnie system działa, sam się odpalił.

    Jak zablokować samoczynne uruchamienie? Co jest tego powodem?

    pacjent: Lenovo Pad TB-8703
    system: andrut 6.0.1

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2019-02-15 15:06:26
    Temat: Re: Tablet sam się włącza
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-02-15 o 14:36, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > biorę go i widzę, że normalnie system działa, sam się odpalił.
    >
    > Jak zablokować samoczynne uruchamienie? Co jest tego powodem?

    Niestety nie pomogę, ale w końcu nie po to Chińczyk instalował podsłuchy
    w Twoim tablecie, żebyś Ty go sobie tak po prostu wyłączał ;-)

  • 3. Data: 2019-02-15 15:30:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kosmos" napisał w wiadomości grup

    >Niestety nie pomogę, ale w końcu nie po to Chińczyk instalował
    >podsłuchy w Twoim tablecie, żebyś Ty go sobie tak po prostu wyłączał
    >;-)

    Ja tam mysle, ze ten typ (w sensie tablety z Androidem) tak ma.

    Moze nie lubia sie wylaczyc, zeby szybko startowac, moze wola czuwac,
    zeby budzika nie przegapic.

    Gdzies tam w tle jest odswiezanie pamieci DRAM - bierze prad.
    System wylaczony RAM nie potrzebuje, ale jak sie nie lubi wylaczac, to
    potrzebuje :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-02-15 17:57:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > półkę, po czym po kilku dniach słyszę pipczenie, że bateria ma już 15%,
    > biorę go i widzę, że normalnie system działa, sam się odpalił.

    Sprawdź w ustawieniach. Ten model ma funkcję programowania żeby się sam
    włączał o określonej godzinie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 5. Data: 2019-02-16 01:37:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    > biorę go i widzę, że normalnie system działa, sam się odpalił.
    >
    > Jak zablokować samoczynne uruchamienie? Co jest tego powodem?

    A naprawdę wyłączasz czy tylko usypiasz?
    Bo to wbrew pozorom spora różnica.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-02-17 21:12:59
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 16 Feb 2019 01:37:05 +0100, RadoslawF wrote:

    > A naprawdę wyłączasz czy tylko usypiasz?
    > Bo to wbrew pozorom spora różnica.

    Wydaje mi się, że wyłączam. Naciskam przycisk na obudowie od
    włączania/wyłączania, przytrzymuję go, pojawia się menu z opcją "Zamknij",
    wybieram ją i jest informacja o zamykaniu. Przy starcioe z kolei pojawia
    się logo lenovo i dość długo się ładuje system.
    Zatem chyba wyłączam?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2019-02-17 21:15:44
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 15 Feb 2019 17:57:16 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Sprawdź w ustawieniach. Ten model ma funkcję programowania żeby się sam
    > włączał o określonej godzinie.

    Chyba nie mam tego włączonego, bo odkąd napisałem pierwszy post to tablet
    się nie włączył (właśnie go sprawdziłem) a minęło ponad 2 doby.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2019-02-17 21:57:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 21:12, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > wybieram ją i jest informacja o zamykaniu. Przy starcioe z kolei pojawia
    > się logo lenovo i dość długo się ładuje system.

    Jeśli po kilku dniach siada bateria to jednak go ne wyłączasz.
    Lub sam się wybudza.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-02-17 22:58:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 21:15, Roman Tyczka pisze:

    > Chyba nie mam tego włączonego, bo odkąd napisałem pierwszy post to tablet
    > się nie włączył (właśnie go sprawdziłem) a minęło ponad 2 doby.

    Nie wiem jak Ty, ale ja bym sprawdził w opcjach a nie czy świeci :)
    https://i.ytimg.com/vi/ySl8HGn7-yc/hqdefault.jpg

    Tam może być ustawione że ma się włączać np. tylko w środę o 2:31 :)

  • 10. Data: 2019-02-17 23:31:55
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 17 Feb 2019 21:57:51 +0100, RadoslawF wrote:

    > Jeśli po kilku dniach siada bateria to jednak go ne wyłączasz.
    > Lub sam się wybudza.

    Spójrz może na tytuł posta?

    --
    pozdrawiam