  • 1. Data: 2019-02-14 18:45:22
    Temat: USB-C i ładowanie z hubem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Biorę do ręki telefon z Androidem oraz USB-C.

    Podpinam hub 3.0 usb-c który ma możliwość ładowania telefonu i
    jednoczesnego zasilania urządzeń.

    Telefon z niższej półki cenowej.

    Jakie mam prawdopodobnieństwo że taki setup nie zadziała? Pytam, bo z
    OTG na USB2.0 są jakieś kosmiczne jaja, huby mają specjalne przełaczniki
    aby dostosować się do imbecylizmów hardware i łaskawie wymusić ładowanie
    z obsługą usb jako master w dodatku to prawie nigdy nie działa, nawet na
    markowych telefonach.

    Zastanawiam się nad Moto X4 i czasem najzwyczajniej chciałbym przerzucić
    kilka GB z kamery na dysk twardy. Oba podpinam pod HUBa, huba do
    zasilania (bo dysk) i spodziewam się że będzie działać *i* ładować
    telefon jednocześnie. Telefonu nie mam a nigdzie na necie nie widzę
    jednaj odpowiedzi czy ucb-c w tym telefonie może być masterem i był
    ładowane jednocześnie.

    Niestety filmiki na necie i "recenzje" skupiają się głównie na
    pierdołach z kolic czy ładnie oddaje fiołkowy, czy dobrze leży w dłoni
    itp bezuzyteczności.