  • 11. Data: 2019-02-17 23:36:44
    Temat: Re: Tablet sam się włącza
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 17 Feb 2019 22:58:28 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie wiem jak Ty, ale ja bym sprawdził w opcjach a nie czy świeci :)
    > https://i.ytimg.com/vi/ySl8HGn7-yc/hqdefault.jpg
    >
    > Tam może być ustawione że ma się włączać np. tylko w środę o 2:31 :)

    Nigdzie takiej opcji nie znalazłem.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 12. Data: 2019-02-18 01:25:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" q4chsg$q66$...@n...news.atman.pl

    Nie wyłączasz -- wyłączysz, gdy spalisz lub inaczej zniszczysz. ;)
    Nawet wyjęcie akumulatora niekoniecznie wystarczy, bo widywałem
    sprzęty z ukrytą bateryjką podtrzymującą funkcje życiowe typu
    zegar...

    > Jeśli po kilku dniach siada bateria to jednak go ne wyłączasz. Lub sam się wybudza.

    Tobie przydałoby się wybudzenie -- toż on pisze,
    o problemie włączania się wyłączonego tabletu...

    -=-

    Telefon potrafi uruchomić się -- można zażyczyć sobie
    samowłączenia; może włączyć się, by uruchomić alarm/budzik...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-02-18 01:32:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 23:31, Roman Tyczka pisze:

    > Spójrz może na tytuł posta?

    Nie pierwszy to byłby przypadek gdzie zmartwiony właściciel
    usypia sprzęt i biadoli że ten się sam włącza.
    Dostałeś w odpowiedzi chyba wszystkie możliwości.
    Wystarczy sprawdzić która występuje u ciebie i ogłosić
    to na wszelki wypadek dla potomności.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-02-18 13:58:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 23:36, Roman Tyczka pisze:

    > Nigdzie takiej opcji nie znalazłem.

    Powinna być w ustawieniach na samym dole (u mnie jest).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 15. Data: 2019-02-22 00:22:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kosmos" q46h14$if6$...@n...news.atman.pl

    > Niestety nie pomogę, ale w końcu nie po to Chińczyk
    > instalował podsłuchy w Twoim tablecie, żebyś Ty go
    > sobie tak po prostu wyłączał ;-)

    https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-tech
    nologie/google-nie-poinformowal-o-mikrofonie-w-nest-
    guard/5kqzw4s

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-02-26 15:33:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Feb 2019 23:31:55 +0100, Roman Tyczka <n...@b...no>
    wrote:
    > Spójrz może na tytuł posta?

    To może być cecha tego modelu, że s się włącza przy niskim accu.
    Jedena z wielu ślepych uliczek rozwoju cywilizacji technicznej: brak
    galwanicznych wyłączników. Tuż obok permanentnych aktualizacji i
    komunikatów "proszę czekać trwa ładowanie" .

    --
    Marek