  • 1. Data: 2009-09-01 17:22:44
    Temat: Tag <code> bez wygładzania czcionki?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Wczoraj zainstalowałem wordpressa, i w zakładce wyboru motywu jest ciekawa rzecz,
    mianowicie ścieżki
    do plików umieszczone w tagu <code> nie mają wygładzania, jak to możliwe? w stylach
    niema kompletnie
    nic, zmieniony jest jedynie kolor tła dla na #eaeaea... wygląda to tak:

    http://vcore.pl/img/antialiasing1.PNG

    Chodzi o napis "/themes/pyrmont-v2"

    Natomiast jak stworzę nowy dokument html, i umieszcze w nim tekst w tagu <code> to ma
    on
    wygładzanie, i wygląda to tak:

    http://vcore.pl/img/antialiasing2.PNG

    Niby mała rzecz, a jednak niewątpliwie poprawia wygląd kodu... Ktoś mnie oświeci?

    Pozdrawiam,
    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 2. Data: 2009-09-02 13:28:24
    Temat: Re: Tag <code> bez wygładzania czcionki?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    vcore pisze:
> [...]
    >
    > http://vcore.pl/img/antialiasing2.PNG
    >
    > Niby mała rzecz, a jednak niewątpliwie poprawia wygląd kodu... Ktoś mnie

    Tajemnica rozwiązana:

    font-family:Consolas,Monaco,Courier,monospace;