  • 1. Data: 2009-03-14 11:25:35
    Temat: Tak-Tak koniec pakietow do Heyah?
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy z oferty Tik-Taka zniknely pakiety do Heyah, Era, stacjonarne?
    Znaczy *122*1#
    Przynajmniej od wczoraj wraca komunikat, ze 'usluga chwilowo
    niedostepna, prosimy sprobowac pozniej'.
    Ale czy chwilowo, czy calkiem nie? Dziala u kogos?
    TA

  • 2. Data: 2009-03-14 11:35:53
    Temat: Re: Tak-Tak koniec pakietow do Heyah?
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > niedostepna, prosimy sprobowac pozniej'.
    > Ale czy chwilowo, czy calkiem nie? Dziala u kogos?

    Właśnie chciałem odwołać numerek z grosze i mam ten sam komunikat.
    Może padli lub coś szykują na poniedzałek?
    WWW też nie działa.

    tl

  • 3. Data: 2009-03-15 23:07:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpg4qr$k0l$1@news.onet.pl>, "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    pl...

    > Właśnie chciałem odwołać numerek z grosze i mam ten sam komunikat.
    > Może padli lub coś szykują na poniedzałek?

    Jak podal kol. Rafik dziala numer *9797.
    Tam w dziale pakietow wybieramy nr 1 i to sa wlasnie te stare (choc nic
    nie mowia o Heyah, ale jest), ktore byly pod *122*1#

    TA