  • 1. Data: 2011-09-08 19:17:40
    Temat: Tak wyprzedza idiota
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W

    "Idiota za kierownicą" - w tak ostrych słowach skomentował swój film
    kierowca samochodu osobowego, który podróżował we wtorek jedną z
    małopolskich dróg. Tylko dzięki własnemu refleksowi @Tomasz uniknął
    wypadku, do którego o mało nie doprowadził kierowca nadjeżdżającego z
    przeciwka Seata. Całą sytuację @Tomaszowi udało się nagrać dzięki
    zainstalowanej w samochodzie kamerze.

    Takich przygłupów powinni kierować na badania psychologiczne...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-09-08 19:19:26
    Temat: Re: Tak wyprzedza idiota
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-09-2011 19:17, DoQ pisze:

    > http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W

    ATSD - nie widziałem tego filmu rok temu! :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-09-08 19:25:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-08, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > małopolskich dróg. Tylko dzięki własnemu refleksowi @Tomasz uniknął
    > wypadku, do którego o mało nie doprowadził kierowca nadjeżdżającego z

    Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
    jezdza.

    > Takich przygłupów powinni kierować na badania psychologiczne...

    Badania? A co tu badac? Od razu do psychiatryka.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2011-09-08 19:27:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 19:17:40 +0200, DoQ napisał(a):

    > http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W

    Ale o co chodzi? On przecież jechał szybko i bezpiecznie!!!1

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2011-09-08 19:38:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-09-2011 19:25, AZ pisze:

    > Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
    > jezdza.

    O patrz, zgodnie z motocyklową solidarnością jajników powinienem
    dokładnie coś takiego napisać.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-09-08 19:46:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 19:17, DoQ pisze:
> [...]
    > zainstalowanej w samochodzie kamerze.
    >
    > Takich przygłupów powinni kierować na badania psychologiczne...

    Za takie numery to nie tylko badania psychologiczne, ale zatrzymanie
    uprawnień do czasu ich ewentualnego przywrócenia, a nie 500zł i 8 pkt.
    Niestety, niezbyt dobry nadzór na ruchem oraz niewielkie konsekwencje
    takich zachowań prowadzą do tego, że ich nie ubywa. O ile większość
    ludzi jednak zwolniła i generalnie widać postęp ku normalności to
    takich debili niestety jednak sporo jest (czytaj - zbyt często ich
    spotykamy). Jak ktoś zna DC (odcinek Płaskowickiej od Roentgena
    do świateł przy Feu Vert), to chyba wczoraj widziałem numer
    w postaci ominięcia całej kolejki do świateł pod prąd. Dziwię się,
    że ktoś kmiota wpuścił (jakiś ph). Od razy napiszę, że rejestracja
    nie ma tutaj znaczenia, ponieważ takie numery potrafią robić ludzie
    z dowolnymi rejestracjami. Policja pojawia się sporadycznie
    i dopiero wtedy jest zdziwienie, że jak to???
    O numerach podobnych do tego co tu przytoczyłeś nawet nie wspomnę
    - przykład powrotu z urlopu. Jedziemy w dwa samochody, CB służy nam
    do łączności między pojazdami, a nie jako antyradar (tak, 19
    pojawia się sporadycznie). Kolega mówi - uważaj, z przeciwka masz
    dwóch debili - jakieś audi i chyba tuareg. No i faktycznie, w długim
    prawym łuku (z drugiej strony sznur samochodów) najpierw widzę
    audi, które się jakoś się wcisnęło, ale tuareg idzie moim pasem
    na czołówkę - jak kolega dał mi cynk to zdjąłem nogę z gazu,
    przy audi hamowałem, a przy tuaregu ciągnąłem już w pobocze na
    hamulcu wciśniętym do oporu z wyciem wszytkich systemów
    kilkuliterowych. Policja nawet była chętna do reakcji, ale
    tablic podać nie potrafiłem.

    Eeeh - nadal żyję, rodzina też :)

  • 7. Data: 2011-09-08 19:56:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    AZ napisał(a):
    > Badania? A co tu badac? Od razu do psychiatryka.
    Do psychiatryka?
    Dogonić, zablokować, wyciągnąć z auta, kluczyki w
    las, i wpierdol porządny spuścić. To skuteczniejsze od psychiatryka.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-09-08 19:57:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > ludzi jednak zwolniła i generalnie widać postęp ku normalności to takich
    > debili niestety jednak sporo jest (czytaj - zbyt często ich spotykamy).

    To jest właśnie efekt nadzorowania prędkości, która jest mało ważna i
    olewania wszelkich innych wykroczeń, np. kretynów wyprzedzających na
    zakrętach czy bez jakiejkolwiek widoczności albo wyczyniających jakieś
    inne dzikie harce, jakby jechali naćpani (pewnie część zresztą ćpała).

  • 9. Data: 2011-09-08 20:03:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-09-2011 19:46, Artur Maśląg pisze:

    > Za takie numery to nie tylko badania psychologiczne, ale zatrzymanie
    > uprawnień do czasu ich ewentualnego przywrócenia, a nie 500zł i 8 pkt.

    Czasem mam wrażenie, że chyba jednak lepiej do lasu i wpierdol - na
    niektórych taka metoda działa najszybciej ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-09-08 20:05:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 19:38, DoQ pisze:

    > O patrz, zgodnie z motocyklową solidarnością jajników powinienem
    > dokładnie coś takiego napisać.

    To oczywiste - nie wiedziałeś? Jak napisałem, że dzieli sztucznie
    kierujących i niepotrzebnie prowokuje antagonizmy, to stwierdził,
    że to nieprawda (to oczywiście skrót).

    Nie wiem czy zauważyłeś, że od jakiegoś czasu zostałem wrogiem:
    - szybko i bezpiecznie jeżdżących kierowców samochodów osobowych
    - motocyklistów
    - rowerzystów (niekoniecznie na tej grupie)
    itd.

    :)

    Pamiętaj - motocykliści jeżdżą szybciej i jak widzisz światełko
    to musi to być motocyklista, a jak jest inaczej to wina obowiązku
    jazdy na światłach i od tego dnia trup się ściele gęsto..