  • 1. Data: 2024-05-05 21:41:25
    Temat: Taki dinks do drzwi
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    Heja.

    Potrzebuje czegos co sprawi ze drzwi sie same nie beda zamykac ale po
    popchnieciu ich mocniej da sie je zamknac.

    Przypadek testowy:

    Drzwi zostaja otwarte na jakies 10-15cm, mozna przez nie przechodzic po
    prostu popychajac je zeby sie otwarly szerzej lub wtykajac lokiec idac
    od strony w ktora sie otwieraja.

    Ale jak ktos jednak chce je domknac to normalnie z uzyciem nieco
    wiekszej sily je domyka i klamka sie zatrzaskuje.

    Jest taki szpej na swiecie?
    --
    Lukasz

  • 2. Data: 2024-05-05 22:59:26
    Temat: Re: Taki dinks do drzwi
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 21:41, ptoki pisze:
> [...]
    >
    > Ale jak ktos jednak chce je domknac to normalnie z uzyciem nieco
    > wiekszej sily je domyka i klamka sie zatrzaskuje.

    Z gotowców to odźwierny.
    Zrób To Sam, to sklepać zawiasy, aby ciężko chodziły.
    Wersja profesjonalna, to kulka i sprężyna w sworzniu zawiasu.

    Robert

  • 3. Data: 2024-05-06 00:41:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 May 2024 22:59:26 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Z gotowców to odźwierny.
    > Zrób To Sam, to sklepać zawiasy, aby ciężko chodziły.
    > Wersja profesjonalna, to kulka i sprężyna w sworzniu zawiasu.

    Tak ze 20, może 25 lat temu instalowałem samodomykacz (czy jak się to
    nazywa) z taką funkcją. Na obudowie miał przełącznik pełne/częściowe
    zamknięcie.
    Ale jaka to firma to już nie pamiętam. Kojarzy mi się, że Blum, ale oni
    chyba mają tylko meblowe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2024-05-06 01:11:44
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-05-05 15:59, Robert Wańkowski wrote:

    > Z gotowców to odźwierny.
    > Zrób To Sam, to sklepać zawiasy, aby ciężko chodziły.
    > Wersja profesjonalna, to kulka i sprężyna w sworzniu zawiasu.

    Dzieki za info. Myslalem o czyms z rodzaju tego co sie montuje w
    drzwiach samochodowych. Nie powinno byc drogie ale niestetytroche
    klopotliwe w montazu (geometria nieco inna niz w samochodzie)

    Chyba sie skonczy na patyczku z neodymem nad drzwiami i drugim na
    szczycie skrzydla.

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2024-05-06 01:12:18
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-05-05 17:41, Adam wrote:

> [...]
    > zamknięcie.
    > Ale jaka to firma to już nie pamiętam. Kojarzy mi się, że Blum, ale oni

    Ta, ten to znam. ALe to wlansie odwrotny ficzer niz chcialem.

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2024-05-06 16:09:23
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > Ale jak ktos jednak chce je domknac to normalnie z uzyciem nieco
    > wiekszej sily je domyka i klamka sie zatrzaskuje.

    Mam w robocie w niektórych drzwiach samozamykacze GEZE i tam jest
    możliwość zablokowania drzwi przed zamknięciem, ale to raczej pozycji
    całkowicie otwarte/rozwarte, bliżej 90 i więcej stopni. Możliwe że da
    się to wyregulować pod "szparę" 10-15cm?
    Coś w ten deseń.
    https://www.youtube.com/watch?v=1a5Cz9RKWr4

  • 7. Data: 2024-05-07 08:57:40
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-05-06 09:09, nadir wrote:

> [...]
    > całkowicie otwarte/rozwarte, bliżej 90 i więcej stopni. Możliwe że da
    > się to wyregulować pod "szparę" 10-15cm?

    A znam te urzadzenia.
    Niestety nie do konca da sie je ustawic jakbym chcial.
    Ale dziekuje za sugestie.
    --
    Lukasz

  • 8. Data: 2024-05-07 16:47:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.05.2024 o 08:57, ptoki pisze:

    > A znam te urzadzenia.
    > Niestety nie do konca da sie je ustawic jakbym chcial.

    No w sumie niedziwne, co do zasady drzwi służą do
    zamykania/zabezpieczani jakiegoś otworu, a pozycja otwarta, to tylko
    tymczasowe rozwiązanie. Zaś wszystko pomiędzy to dosyć niszowe rozwiązania.