  • 1. Data: 2009-02-10 17:22:58
    Temat: Tamron 17-50/2,8 XR Di II LD do Sony sprzedam...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Obiektyw praktycznie nowka - kupiony miesiac temu.
    Stan dziewiczy, poza normalnym sladem zalozenia
    do aparatu na bagnecie :)

    Cena 1100zl BRUTTO. Wystawiam f-re VAT.
    Przesylka paczka na moj koszt.

    Gdyby ktos planowal zakup tego szkla to ma okazje
    zaoszczedzic <> 250zl.

    Obiektyw nie ma zadnych wad, po prostu szykuje
    nieoczekiwana zmiane systemu ;)

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-02-10 18:29:31
    Temat: Re: Tamron 17-50/2,8 XR Di II LD do Sony sprzedam...
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Obiektyw praktycznie nowka - kupiony miesiac temu.
    > Stan dziewiczy, poza normalnym sladem zalozenia
    > do aparatu na bagnecie :)

    No cośty? Kupiłeś i naprawdę używałeś? :D

    > Cena 1100zl BRUTTO. Wystawiam f-re VAT.
    > Przesylka paczka na moj koszt.
    > Gdyby ktos planowal zakup tego szkla to ma okazje
    > zaoszczedzic <> 250zl.

    Zapytam koleżanki czy chce kupić, bo coś się zastanawiała, ale chyba kit
    jej wystarcza :) Dam Ci pewnie do jutra wieczora.

    > Obiektyw nie ma zadnych wad, po prostu szykuje
    > nieoczekiwana zmiane systemu ;)

    Zdrajca! ;)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 3. Data: 2009-02-10 18:43:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No cośty? Kupiłeś i naprawdę używałeś? :D

    Serio - nawet kilka zdjec zrobilem ;)

    > Zdrajca! ;)

    Tam zaraz zdajca :)
    A100 z kitem zostanie do zadan specjalnych ;)

  • 4. Data: 2009-02-10 22:36:34
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Serio - nawet kilka zdjec zrobilem ;)

    Heh :)
    Wysłałem wiadomość koleżance :)
    Dasz jakąś zniżkę zamiast przesyłki i swojego czasu spędzonego na
    poczcie? :>

    No to nie zmiana tylko uzupełnienie :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 5. Data: 2009-02-11 06:13:32
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Obiektyw nie ma zadnych wad, po prostu szykuje
    > nieoczekiwana zmiane systemu ;)

    A więc jednak G1?

  • 6. Data: 2009-02-11 06:31:30
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A więc jednak G1?

    Pewnie tak. Czekam na PMA czy Olek cos pokaze.

  • 7. Data: 2009-02-11 09:58:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Pewnie tak. Czekam na PMA czy Olek cos pokaze.

    ja G1 nie kupie - zerowy rynek szkiel z drugiej reki.
    jaka to radocha grzebanie na forach czy ebay za starymi szklami.
    sprzedajesz, kupujesz i tak w kolko
    to lepsze niz robienie zdjec ;)
    Marx

  • 8. Data: 2009-02-11 10:07:09
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > ja G1 nie kupie - zerowy rynek szkiel z drugiej reki.
    > jaka to radocha grzebanie na forach czy ebay za starymi szklami.
    > sprzedajesz, kupujesz i tak w kolko
    > to lepsze niz robienie zdjec ;)

    Spoko, spoko :) mam jeszcze kilka roznych aparatow z M42,
    PK i innymi mocowaniami ;) A jak mam ochote pogrzebac
    w starych szklach to wystarczy, ze pojde do magazynku
    i otworze skrzynie ze skarbami :)

  • 9. Data: 2009-02-11 10:18:16
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Marx napisał(a):

    > ja G1 nie kupie - zerowy rynek szkiel z drugiej reki.
    > jaka to radocha grzebanie na forach czy ebay za starymi szklami.
    > sprzedajesz, kupujesz i tak w kolko
    > to lepsze niz robienie zdjec ;)

    No przecież są przejściówki do szkieł Leici i Contaksa.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)