  • 1. Data: 2009-02-10 21:21:13
    Temat: aparat z ruchomym ekranem
    Od: zibis <z...@k...chip.pl.wytnij.to>

    witam,
    jeżeli byśmy założyli, że absolutną koniecznością jest aby aparat
    posiadał ruchomy/odchylany ekran, to jaki model byłby najlepszym wyborem?
    zakładam, że lustrzanki nie wchodzą w grę, tylko aparaty o trochę
    mniejszych rozmiarach..najchętniej mniejsze nawet od Panasonic G1.

    proszę o jakieś podpowiedzi, próbowałem znaleźć kilka modeli aby je
    porównać, ale na żadnych stronach gdzie można zestawiać aparaty nie
    znalazłem takiego kryterium (jest do wyboru tylko wielkość ekranu).

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-10 21:31:53
    Temat: Re: aparat z ruchomym ekranem
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > proszę o jakieś podpowiedzi, próbowałem znaleźć kilka modeli aby je
    > porównać, ale na żadnych stronach gdzie można zestawiać aparaty nie
    > znalazłem takiego kryterium (jest do wyboru tylko wielkość ekranu).

    Np. Canon A650IS, był jeszcze jakiś prawie bliźniaczy model bez
    stabilizacji obrazu.

    Piotr

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 3. Data: 2009-02-10 21:46:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Uncle Pete pisze:

    > Np. Canon A650IS, był jeszcze jakiś prawie bliźniaczy model bez
    > stabilizacji obrazu.

    A640, ale z innym obiektywem (inny zakres). Ale powinny być nowsze z
    odchylanym ekranem Canona. Z innych w miarę małych to chyba nic. Reszta
    to dslr-like, czyli duże krowy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79