    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tańczący kursor myszy
    Date: Sun, 20 Feb 2022 20:09:45 +0100

    W dniu 19.02.2022 o 16:40, RadoslawF pisze:

    > Podepnij inną mysz lub odepnij tę której używasz i sprawdź
    > czy tak samo jest na touchpadzie.
    > Jak mysz optyczna to sprawdził bym jeszcze czy problem znika
    > po podłożeniu białej kartki papieru.
    >

    > Pozdrawiam

    Różnych myszy (z ogonami i bez?) to już podpinałem cale stado. Kursor
    niestabilny zarówno przy podpięciu myszy jak wtedy gdy używa sie tylko
    touchpada.. Do czasu gdy za podkładkę miałem wszystko za wyjątkiem
    białej kartki... Teraz, po jej użyciu kursor stabilny jak kurs Partii po
    Piątym Zjeździe. O co tu chodzi?? Zresztą o cokolwiek by nie chodziło
    dzięki za sugestię.