  • 1. Data: 2023-05-12 12:57:46
    Temat: Tani internet [overnight]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jakie oferty internetu gsm do laptopa polecacie?
    Moje preferencje według kolejności:
    a) niska cena łącznie z opcją overnight [noce bez limitu transferu]
    b) długi overnight [najlepiej do 09:00]
    c) sensowny limit transferu danych poza overnight

    To z czego korzystam teraz ma IMHO perfekcyjne a i b
    ale żenujące niskie c.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2023-05-17 01:34:30
    Temat: Re: Tani internet [overnight]
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > b) długi overnight [najlepiej do 09:00]
    > c) sensowny limit transferu danych poza overnight
    >
    > To z czego korzystam teraz ma IMHO perfekcyjne a i b

    Hehe
    A z czego korzystasz?