  • 1. Data: 2012-06-20 17:11:58
    Temat: Tanie OC
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Może ktoś ostatnio ubezpieczał samochód i podpowie, gdzie teraz znaleźć
    tanie OC. Samochód zarejestrowany w Warszawie.

    Maciek

  • 2. Data: 2012-06-20 17:21:52
    Temat: Re: Tanie OC
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-06-20 17:11, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Może ktoś ostatnio ubezpieczał samochód i podpowie, gdzie teraz znaleźć
    > tanie OC. Samochód zarejestrowany w Warszawie.

    Poza Warszawą.

  • 3. Data: 2012-06-20 17:59:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-20 17:21, Jasio pisze:
    > Poza Warszawą.
    A coś w temacie?

    Maciek

  • 4. Data: 2012-06-20 18:13:12
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-20 17:59, Maciek pisze:
    > A coś w temacie?

    zadzwonić do link4, wysłuchać oferty i powiedzieć ze w proamie taniej.

  • 5. Data: 2012-06-20 21:07:23
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-06-20 17:11:58 niejaki Maciek napisał:
    > Witam
    >
    > Może ktoś ostatnio ubezpieczał samochód i podpowie, gdzie teraz znaleźć
    > tanie OC. Samochód zarejestrowany w Warszawie.

    proama albo aviva

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2012-06-20 22:12:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Może ktoś ostatnio ubezpieczał samochód i podpowie, gdzie teraz
    > znaleźć tanie OC.

    w TUZ za passata 420zł
    czyli o 45zł taniej niż w proama.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2012-06-20 23:00:31
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Może ktoś ostatnio ubezpieczał samochód i podpowie, gdzie teraz znaleźć
    > tanie OC. Samochód zarejestrowany w Warszawie.

    ostatnio ubezpieczałem u Pani Iwony Sz ale to poza Warszawą :)
    wypytała o wszystkie dane, przejrzała ofertę wielu towarzystw i wybrała
    najtańsze.
    agencja ubezpieczeniowa prawde Ci powie
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2012-06-20 23:02:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ostatnio ubezpieczałem u Pani Iwony Sz ale to poza Warszawą :)
    > wypytała o wszystkie dane, przejrzała ofertę wielu towarzystw i wybrała
    > najtańsze.
    > agencja ubezpieczeniowa prawde Ci powie

    Mylisz agencję z brokerem.

  • 9. Data: 2012-06-21 08:34:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ostatnio ubezpieczałem u Pani Iwony Sz ale to poza Warszawą :)
    > wypytała o wszystkie dane, przejrzała ofertę wielu towarzystw i wybrała
> [...]
    mam to samo, dobiera mi najtansze
    przeciez to tylko podatek od auta
    wiec trzeba płacic jak najnizszy

    erator/

  • 10. Data: 2012-06-21 09:09:10
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Mylisz agencję z brokerem.

    niekoniecznie. w agencji jest broker :) każdy broker może być agentem ale
    nie każdy agent brokerem :)
    zresztą w takim razie jak powinno się nazywać takie biuro?? brokernia?? :))
    pzdr
    GL