  • 1. Data: 2012-06-20 17:08:18
    Temat: Warszawa Tychy - przez Łódź? jak gierkówka
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Jutro muszę być na 9:30AM w Tychach. Jak sądzicie, czy warto jechać przez
    Łódź nową autostradą, a potem wrócić na Gierkówkę koło Tomaszowa?

    Ile czasu zarezerwować na dojazd?

    W jakim stanie jest tera gierkówka? Gdzie są korki zwężki

  • 2. Data: 2012-06-20 19:27:32
    Temat: Re: Warszawa Tychy - przez Łódź? jak gierkówka
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Ile czasu zarezerwować na dojazd?
    >
    > W jakim stanie jest tera gierkówka? Gdzie są korki zwężki

    Autostrada jest fajna i szybko sie jedzie tyle, że prowadzi do Strykowa, a
    ze Strykowa do Tychów to albo przez Łódź, albo wsie...

  • 3. Data: 2012-06-20 20:57:49
    Temat: Re: Warszawa Tychy - przez ??d?? jak gierk?wka
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 17:08, Arbiter pisze:
    > Jutro musz? by? na 9:30AM w Tychach. Jak s?dzicie, czy warto jecha? przez
    > ??d? now? autostrad?, a potem wr?ci? na Gierk?wk? ko?o Tomaszowa?
    >
    > Ile czasu zarezerwowa? na dojazd?
    >
    > W jakim stanie jest tera gierk?wka? Gdzie s? korki zw?ki

    Moge Ci doradzic jedno .... nie wjezdzaj do tychow jedynka, bo utkniesz
    w KORKU.

    Kieruj sie na DK 86 i wlatuj do tychow wjazdem na czulow.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 4. Data: 2012-06-20 21:48:34
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 20:57:49 +0200, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    > Moge Ci doradzic jedno .... nie wjezdzaj do tychow jedynka, bo utkniesz
    > w KORKU.
    >
    > Kieruj sie na DK 86 i wlatuj do tychow wjazdem na czulow.

    15-20 minut stałem dzisiaj w korku wjeżdżajc od DK1 do Tych.

    Więc raczej nie warto bawić się w jazdę DK86 przez Będzin, Sosnowiec (gdzie
    jest zwężka i korki), Katowice (gdzie korkuje się przy wjeździe na A4 i
    Giszowiec), prościej jest jechać S1 i postać parę minut.

    P.S. Jaka ulica w Tychach ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2012-06-20 22:03:58
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Giszowiec), prościej jest jechać S1 i postać parę minut.

    S1 to gierkówka?

    > P.S. Jaka ulica w Tychach ?

    dokładnie to Tor Testowy Fiata w Bieruniu k. Tychów, przy ul. Oświęcimskiej.

    Jadę na BMW JOYDRIVE TOUR 2012

  • 6. Data: 2012-06-20 22:08:31
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

> [...]
    >
    > Ile czasu zarezerwować na dojazd?
    >
    > W jakim stanie jest tera gierkówka? Gdzie są korki zwężki

    Zwężka na długości ok. 80km od Mszczonowa do Piotrkowa. W Piotrkowie
    lubią zakorkować światła na skrzyżowaniu do Koluszek.
    do GOPu wpadniesz w godzinach porannego szczytu, więc odradzam DK86/S86.
    Postoisz praktycznie od Szpitala św. Barbary albo i od M1 w Czeladzi do
    praktycznie A4/73 Pułku Piechoty ("3górki") na Giszowcu.

    Nie jeżdżę w tę stronę o takich porach, ale popołudniem ostatnio
    robiliśmy trasy z Janek/Nadarzyna do Katowic w 3 - 3,5h.

  • 7. Data: 2012-06-20 22:12:54
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-06-20 22:03, Arbiter pisze:

    > S1 to gierkówka?

    Gierkówka to właściwie DK8 i DK1. S1 to "stara 15", czyli Wschodnia
    Obwodnica GOP. Wjeżdża się na nią za Siewierzem w Podwarpiu. Łączy się z
    DK86 w Tychach i dalej jako DK1 prowadzi do Bielska i Cieszyna.

    > dokładnie to Tor Testowy Fiata w Bieruniu k. Tychów, przy ul. Oświęcimskiej.
    >
    > Jadę na BMW JOYDRIVE TOUR 2012

    Czyli w Podwarpiu na Kraków/Tychy S1 i w Tychach, jak już dołączysz do
    DK86 za światłami na wiadukt w lewo, kierunek Oświęcim. To są obrzeża
    Tychów, więc nie musisz się pchać do miasta.

  • 8. Data: 2012-06-20 22:27:09
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Michał Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl> napisał w
    wiadomości

    > Zwężka na długości ok. 80km od Mszczonowa do Piotrkowa. W Piotrkowie lubią
    > zakorkować światła na skrzyżowaniu do Koluszek.

    dzięki za wszystkie odpowiedz. Czy to znaczy ze nie warto jechać autostradą
    do Łodzi i potem wracać na Gierkówkę w okolicy Tomaszowa?

    Do Strykowa mam z Warszawy około 100km czyli godzina i ze strykowa do celu
    235km, navi pokazuje 3h jazdy to by w sumie dawało 4.

    Zastanawiam się na teraz czy wjeżdżać na Gierkówkę w Warszawie (do wylotu z
    miasta mam okolo 20km) czy wpadać na A2 (wylot na S8-A2 mam praktycznie pod
    domem)

  • 9. Data: 2012-06-20 22:48:30
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-06-20 22:03, Arbiter pisze:
    > dokładnie to Tor Testowy Fiata w Bieruniu k. Tychów, przy ul. Oświęcimskiej.
    >
    > Jadę na BMW JOYDRIVE TOUR 2012

    To nawet nie wjeżdżaj do Tychów jadąc S-1 (unikniesz korków na S-1 w
    Tychach) tylko sobie odbij w prawo na Lędziny jakieś 15 km przed Tychami
    i z Lędzin kieruj się na Tychy cały czas prosto przez Lędziny na rondzie
    w lewo i znów cały czas jak prowadzi droga. Wyjedziesz z Lędzin
    przejedziesz lasek za którym dalej trzeba jechać prosto pomimo znaku w
    prawo na Tychy, przejedziesz pod wiaduktem i cały czas prosto dojedziesz
    do bramy Fiata przed którą dajesz w lewo przejeżdżasz przez tory
    dojeżdżasz do skrzyżowania i dajesz w prawo w Ul. Oświęcimską . Tor jest
    jakieś 700 m od skrzyżowania po lewej stronie i nie bardzo go widać z ulicy.
    No chyba że nie będzie korków na wlocie do Tychów wówczas wlatujesz S-1
    na wiadukt zjeżdżasz po łuku w lewo na dół i za pierwszymi światłami
    odbijasz na ślimaku w prawo na DK44 na Oświęcim i lecisz cały czas
    prosto aż będzie przejście dla pieszych ze światłami a za nim
    skrzyżowanie w kształcie litery Y tam odbijasz na prawo (w
    rzeczywistości jedzie się prosto) i już masz Oświęcimską. Jedziesz
    prosto mijasz po prawej Firmę Auto-Partner i mijasz za nią skrzyżowanie
    i masz za jakieś 300 m tor po prawej stronie trzeba dobrze patrzeć bo z
    ulicy jest tylko droga z zakazem wjazdu.

    A jak z Wa-wy to nie wiem ja ze śląska :)

  • 10. Data: 2012-06-20 23:09:53
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "-wytnij-" <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > lasek za którym dalej trzeba jechać prosto pomimo znaku w prawo na Tychy,
    > przejedziesz pod wiaduktem i cały czas prosto dojedziesz do bramy Fiata

    Dzięki chłopaki czyli tak z tego co piszesz Ty i kolega Michał + patrzę na
    atlas
    - w podwarpiu czyli częstochowie odbijam na trasę 1/E75 lecę wschodnią
    obwodnicą i zjezdzam na Lędziny (wytnij) lub jadę do końca do 86 (Michał)

    Alternatywa to jechać od początku 86 tak jak pisze Mikołaj czyli rozumiem ze
    przez czestochowę cały czas główną i do oporu przez będzin