  • 1. Data: 2020-08-14 16:19:24
    Temat: Telefon dla seniora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Moze ktos polecic tradycyjny telefon dla seniora ?
    W zasadzie tylko do rozmow.

    Duzy ekranik, duze literki, glosny, w miare proste menu, dluga bateria
    Maxcom to jednak g* jest ...

    A moze jednak jakis android ?

    J.

  • 2. Data: 2020-08-14 17:06:27
    Temat: Re: Telefon dla seniora
    Od: z <...@...pl>

    Przerabiałem "dedykowane" telefony. To zawsze gówno było.
    Ani jakości ani funkcjonalności.

    Obecnie zapodałem rodzicom Redmi4A KULTOWY SMARTFON. ;-)
    Oczywiście powiększyłem tekst. Umieściłem na pulpicie ikonki członków
    rodziny do dzwonienia...

    Ale UWAGA. Ojciec ma już trzęsące ręce i czasem coś mu nie wychodzi z
    tym dotykiem. Matka nawet potrafi wysłać SMSa.

    W poprzednich telefonach tez nie wychodziło bo wyświetlacze malutkie i
    nie było widać co się dzieje.

  • 3. Data: 2020-08-14 18:19:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 14.08.2020 o 16:19, J.F. napisał:

    > Moze ktos polecic tradycyjny telefon dla seniora ?
    > W zasadzie tylko do rozmow.
    >
    > Duzy ekranik, duze literki, glosny, w miare proste menu, dluga bateria

    Nie ma telefonów dla seniorów, tak jak nie ma telefonów dla kobiet,
    dla krótkowidzów, czy słabosłyszących, albo dla głupich i głupszych.
    Telefon dla seniora to marketingowy wymysł. Jeśli ma to być telefon
    tradycyjny - czyli bez smyrania po ekranie - to kup BlackBerry z serii
    Curve i będziesz pan zadowolony, a z Tobą i Twój senior. Na Alledrogo
    są nowe jeżynki za 200-300 zł, pewnie to chińskie klony, ale wyglądają
    jak żywe BlackBerry.

  • 4. Data: 2020-08-14 22:04:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-14 o 18:19, collie pisze:

> [...]
    > Curve i będziesz pan zadowolony, a z Tobą i Twój senior. Na Alledrogo
    > są nowe jeżynki za 200-300 zł, pewnie to chińskie klony, ale wyglądają

    Odradzam.
    Z wyglądu ładny ale za male klawisze i za dużo, brak wydzielonych
    klawiszy z cyferkami. No i jak na małym klawiszu jest literka
    i cyferka jednocześnie to dla seniora jest przeważnie za mała
    żeby odczytać.
    Powstało to jako fon dla japiszonów i raczej takim zostanie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2020-08-14 22:22:58
    Od: on <o...@o...no>

    Rzuć okiem na myPhone Halo 2
    Po wyłączeniu zbędnych bajerów w menu "przyjął się" nie ma "reklamacji"
    od użytkownika. Rozmowy, czasem SMSy, po prostu działa. Do ładowania
    jest podstawka żeby nie trzeba było trafiać kablem microUSB w gniazdo.
    Nic lepszego/prostszego w rozsądnej cenie nie znalazłem.

  • 6. Data: 2020-08-16 12:16:39
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 14/08/2020 3:19 PM, J.F. wrote:
> [...]
    > W zasadzie tylko do rozmow.
    >
    > Duzy ekranik, duze literki, glosny, w miare proste menu, dluga bateria ...

    Juz ze 2 lata bedzia jak po dlugich poszukiwaniach kupilem rodzicom telefon
    marki 'ALBA z duzymi przyciskami'. To najlepsze, najwieksze co udalo mi sie
    znalezc i dziala.

    https://i.ebayimg.com/images/g/2rQAAOSwOR1ejRHa/s-l3
    00.jpg

  • 7. Data: 2020-09-15 13:52:49
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2020 15:19:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Moze ktos polecic tradycyjny telefon dla seniora ?
    > W zasadzie tylko do rozmow.
    >
    > Duzy ekranik, duze literki, glosny, w miare proste menu, dluga bateria
    [..]

    Miałem podobny problem, a trudniejszy o to że fon miał być na dwie karty, w tym jedna
    koniecznie w 3G miała pracować.
    Namierzyłem dwa telefony - jeden z Hameryki - Plum Tag2, a drugi w kraju można kupić
    np. na Allegro (100-120 PLN) - MyPhone Classic, jest też jego bliźniacza wersja - bez
    tego "Classic" w nazwie, ale chyba nie ma 3G lub jest tylko na jedną kartę - nie
    pamiętam - więc w razie wyboru przyjrzyj im się.

  • 8. Data: 2020-12-30 19:14:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.08.2020 o 16:19, J.F. pisze:
    > Moze ktos polecic tradycyjny telefon dla seniora ?

    Na korbkę?

    > W zasadzie tylko do rozmow.
    >
    > Duzy ekranik, duze literki, glosny, w miare proste menu, dluga bateria ...
    > Maxcom to jednak g* jest ...

    MyPhone Halo 2

    Ma stację dokującą.

    > A moze jednak jakis android ?

    Seniorowi?!

  • 9. Data: 2020-12-30 19:16:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.08.2020 o 22:22, on pisze:
> [...]
    > jest podstawka żeby nie trzeba było trafiać kablem microUSB w gniazdo.
    > Nic lepszego/prostszego w rozsądnej cenie nie znalazłem.

    O to to. Idealny nie jest, ale w miarę kumaty senior da radę.

  • 10. Data: 2020-12-30 19:30:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Znowu gimbaza ma dużo wolnego?