  • 11. Data: 2020-12-30 21:18:51
    Temat: Re: Telefon dla seniora
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-30 o 19:16, ii pisze:

    > O to to. Idealny nie jest, ale w miarę kumaty senior da radę.

    Ciekawa jestem jakim kumatym seniorem wkrótce będziesz Ty.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-12-30 22:58:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.12.2020 o 19:30, _Master_ pisze:
    > Znowu gimbaza ma dużo wolnego?

    Jeszcze Polska ...

  • 13. Data: 2020-12-31 11:49:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    W dniu 14.08.2020 o 16:19, J.F. pisze:

    >Na korbkę?

    Na korbke bylby dobry, ale jak zabrac do szpitala czy do sklepu :-)

    No i teraz przyciski do szybkiego wybierania trzeba - choc moglby miec
    rozpoznawanie glosu :-)

    >MyPhone Halo 2
    >Ma stację dokującą.

    Macalem. Ekran troche maly, ale moze by starczyl.
    Dzwonki jakies ciche mi sie wydaly.
    W profilach nie mozna ustawic glosnosci rozmow - ale moze to nie
    problem.
    Trybu glosmomowiacego na stale wlaczyc sie nia da.
    Instrukcja jakos pobieznie pisze o wlaczaniu trybu - niby powinno byc
    prosto, a macalnia nie pozwala tego sprawdzic.

    Halo Q wydal mi sie troche lepszy ... myle sie ?

    >Seniorowi?!

    Kiedys musi byc ten pierwszy raz, ale istotnie tez mam watpliwosci.

    J.

  • 14. Data: 2021-01-04 00:25:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 31.12.2020 o 11:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup

    > Na korbke bylby dobry, ale jak zabrac do szpitala czy do sklepu :-)

    Może nie trzeba. Od seniora zależy.

    Zasadniczo trzebaby telefon pod konkretnego seniora budować. Jego
    odmienny sposób pojmowania świata.

    > No i teraz przyciski do szybkiego wybierania trzeba - choc moglby miec
    > rozpoznawanie glosu :-)

    Są wideokontakty. Jacyś seniorze może zdołają ich użyć.

    > Macalem. Ekran troche maly, ale moze by starczyl.

    Tu się trzeba martwić o to by telefon nic nie wyświetlał a nie by ekran
    był duży.

    > Dzwonki jakies ciche mi sie wydaly.

    Gorzej, że można je wyciszyć. Przywrócenie może okazać się niemożliwe
    dla seniora.

> [...]
    > prosto, a macalnia nie pozwala tego sprawdzic.
    >
    > Halo Q wydal mi sie troche lepszy ... myle sie ?

    Nie wiem. Ja podaję co się w miarę sprawdziło. Może inne sprawdzi się
    jeszcze lepiej. Nie da się tego sprawdzić z perspektywy normalnego
    użytkownika. Senior musi użyć i zobaczysz.

    > Kiedys musi byc ten pierwszy raz, ale istotnie tez mam watpliwosci.

    Wszystko zależy od seniora a to kosmos może być.

  • 15. Data: 2021-01-12 16:59:05
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "ii" napisał:

    > Może nie trzeba. Od seniora zależy.

    Znam kilku młodzieńców, którzy są mnie rozgarnięci w te klocki ode mnie, a
    jestem 70+. Przestańcie się mądrować "młodzieniaszki". nawet nie zauważycie
    kiedy staniecie się seniorami. A ręce się trzęsą głównie alkoholikom, nie
    seniorom. Właśnie uczę wnuczka podstaw programowania i obsługi internetu.

    Pzdr

  • 16. Data: 2021-01-13 05:22:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-12 o 16:59, Kamil pisze:

> [...]
    > zauważycie kiedy staniecie się seniorami. A ręce się trzęsą głównie
    > alkoholikom, nie seniorom. Właśnie uczę wnuczka podstaw programowania i

    Zanim czegoś nauczysz najpierw pytasz tu.

    --
    animka