  • 1. Data: 2023-07-15 15:09:48
    Temat: Re: Re:POCO F4
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.07.2023 o 11:59, Eneuel pisze:
    > Bardzo go lubię, chociaż
    > oczywiście brakuje tu miejsca...

    Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy muszą nosić ze sobą fotki i filmy z
    całego życia.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 2. Data: 2023-07-15 19:41:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.07.2023 o 19:25, Eneuel pisze:

    > : Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy muszą
    > : nosić ze sobą fotki i filmy z całego życia
    >
    > Fotki i filmy są na karcie.

    To na co Ci 64G oprogramowania naraz?

    Ja naprawdę mam sporo apek ale wszystkie razem nie mają 30G

    Nie instaluję apek, które użyję raz na rok a jeśli, to po użyciu
    odinstalowuję.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-15 23:18:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.07.2023 o 22:48, Eneuel pisze:
    > LordBluzg

    > Około 30 GB zajmuje producencki soft; co najmniej 10 GB wolnego
    > wymaga telefon; w istocie to znacznie mniej niż 64GB; są różne
    > poziomy podręcznej pamięci...

    Jak kupiłeś wersję geriatryczną to tak masz. Trzeba było brać 128 :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-07-15 23:56:28
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jak kupiłeś wersję geriatryczną to tak masz. Trzeba było brać 128 :]

    Też się kiedyś napalałem na POCO. Przeszło mi jak zobaczyłem jego OLED
    jak wygląda po 2 latach na statycznych obrazach.

    Co ciekawe, w sklepie (bo kupuję w sklepie) sprzedawca namówił mnie na
    OPPO Reno7 po krótkiej dyskusji i moich wymaganiach. Już opisywałem na
    grupie ten telefon. Naprawdę, niczego lepszego nie trzymałem w ręce
    dotąd w sensie jakość/cena. Niezawielki, niezamały ma wszystko co chcę i
    nie jest drogi. Sprawdź sobie, jeśli masz dostęp lokalnie.

    Wchuj ciekawy telefon. Ostatnio zbudowały mnie proste opcje. Na
    wyłączonym ekranie, jeśli narysuję "V" to mam latarkę a "0" to mam
    aparat, natychmiast, bez odblokowania. System czujników rozróżnia
    podniesienie "do ucha" i nie muszę przesuwać jebanej ikonki, żeby
    odebrać rozmowę. Dodatkowo inne ciekawe funkcje ale nie chce mi się
    pisać. Porównywalny jest z wysokim modelem Samsunga ale kosztuje połowę
    mniej i to w wersji 128. Dla mnie zajebisty. Używam go drenując (kamery,
    YT, Net, komunikatory) ale i tak ładuję co 3 dni bo styka.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-07-16 00:07:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > mniej i to w wersji 128. Dla mnie zajebisty. Używam go drenując (kamery,
    > YT, Net, komunikatory) ale i tak ładuję co 3 dni bo styka.

    Absolutnie nie żałuję porzucenia POCO/Sjajomi. Nie wiem jaki tel kupię
    następny ale na pewno nie będę się kierował marką, prędzej reckami i
    logiką...co oczywiście implikuje kupno modelu z co najmniej kwartalną
    premierą ale wersja -1 dla Androida nie jest tutaj priorytetem.

    BTW, OPPO sam się zaktualizował do A13 po zakupie i reszta aktualizacji
    nadal przychodzi...ale. Aktualizacje dla danego modelu, oznaczają
    najczęściej, że został spierdolony soft w momencie premiery :]...co nie
    jest na + :) Coś, co jest dobre, nie wymaga aktualizacji.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-07-16 03:08:37
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 lip 2023 o 23:56, LordBluzg(R)?? pisze:

    > wyłączonym ekranie, jeśli narysuję "V" to mam latarkę a "0" to mam

    Miałem to w Asusie -- nie używałem.
    (może mam i w Redmi)

    W Redmi mam kilka ekranów naraz -- często używam.
    Używam też klonowanych apek i klonowanego systemu.
    BTW klonowania apek -- sklepowe/wystawowe telefony
    szybko kasują zainstalowane apki, ale nie kasują
    klonów, co ułatwia testowanie...

    Zabijam apki przytrzymaniem jednego ,,przycisku'' -- cofania.
    Ustawiam potrzebny mi ekran tez jednym ,,przyciskiem''.
    Włącznik uruchamiam tylko podczas włączania telefonu,
    czyli prawie nigdy; gaszę i wybudzam bez wciskania włącznika.
    Głośność ustawiam też bez wciskania mechanicznych włączników...

> [...]
    > mniej i to w wersji 128. Dla mnie zajebisty. Używam go drenując (kamery,
    > YT, Net, komunikatory) ale i tak ładuję co 3 dni bo styka.

    RN9p ładuję codziennie -- bez używania starczałby na 2 doby.
    Po ponad 2 latach (w listopadzie miną 3) nie zaważam utraty
    pojemności akumulatora. Ale najwyraźniej dzisiejsze telefony
    są znacznie gorsze niż te sprzed lat.

    Interesuje mnie:
    - dobra GNSS z DF
    - AMOLED
    - niska cena
    - co najmniej 6GB RAM (lepiej 8 lub więcej)
    - miejsce na ,,dysku''
    - niska cena
    - 5G
    - NFC (chyba już jest wszędzie)
    - GG5 lub lepsze (rysuje się, ale nie tłucze)
    - wytrzymała konstrukcja
    - slot na kartę pamięci mile widziany

    Nie gram. Na Asusie grałem w jedną grę -- i właśnie dlatego
    teraz nie gram, gdy z i czas traciłem, i smartfon.

    VoLTE, VoWiFi itp. wynalazki mnie nie interesują -- chyba
    są już wszędzie a nikły z nich pożytek. VoIP już chyb nie
    jest użyteczny.

    Ten:
    https://www.youtube.com/watch?v=DqW9kRQrjkE
    mi odpowiada, ale wolałbym przetestować przed kupnem
    i wolałbym hiszpańską cenę...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2023-07-16 03:20:33
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 lip 2023 o 23:56, LordBluzg(R)?? pisze:

    > OPPO Reno7

    Qualcomm Snapdragon 680 -- taka sobie radość

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 8. Data: 2023-07-16 20:34:28
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 lip 2023 o 05:05, Eneuel pisze:

    > : Zabijam apki przytrzymaniem
    > : jednego ,,przycisku'' -- cofania.

    To kwadracik -- nie trójkącik cofania...
    Kiedyś był cofacz... Nie rozmyślam zbyt głęboko nad
    miejscem, w które mam kliknąć, by coś uzyskać...

    Cofacz od dawna (pamiętam powód) wykorzystuję do podziału ekranu.
    Przytrzymanie tego trójkącika dzieli ekran -- mogę mieć na górze
    coś (choćby Jutubę) a na dole coś (choćby program obsługujący
    grupy dyskusyjne) innego... Mogę też zmieniać proporcje tego
    podziału... (mam nadzieję na zrozumienie)

> [...]

    > Trochę zawdzięczam fabrycznemu softowi a trochę launcherowi Nova.

    > : Włącznik uruchamiam tylko podczas
    > : włączania telefonu,czyli prawie nigdy;

    U mnie apki nie wyskakują natychmiast z RAMki. Mogę podczas pisania
    postu uruchomić coś innego (choćby SMSować czy przeglądać net netową
    przeglądarką) po czym wrócić do pisania postu...

    Podczas Jutubowania można wygasić ekran -- zostawiając muzykę... Można
    też odpalić w małym okienku (którego rozmiar można zmieniać) inną apkę
    -- choćby bankową... Można mieć w małym okienku mapę podpowiadającą
    drogę bez tracenia z oczu dużej części reszty...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 9. Data: 2023-07-17 14:02:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-15, LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > mniej i to w wersji 128. Dla mnie zajebisty. Używam go drenując (kamery,
    > YT, Net, komunikatory) ale i tak ładuję co 3 dni bo styka.

    Ten Oppo to jest porównywalny z A33 5G, a nie jakąś wyższą półką. Jedyna
    przewaga jest w rozdzielczosci przedniej kamery i ładownia PD@65W, co mi
    osobiście do niczego nie potrzebne. Reszta jest porównywalna bądź
    gorsza. Przy czym Samsung jest tańszy.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2023-07-17 22:27:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przewaga jest w rozdzielczosci przedniej kamery i ładownia PD@65W, co mi
    > osobiście do niczego nie potrzebne. Reszta jest porównywalna bądź

    https://www.mgsm.pl/pl/porownanie/oppo-reno7-vs-sams
    ung-galaxya335g-vs-samsung-galaxys22ultra/

    Jakieś pytania?
    Może tak:

    --
    LordBluzg(R)??