  • 11. Data: 2024-02-21 16:19:18
    Temat: Re: Telefoniczna kopiarka kluczy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > 3mm/10^-9, zbliżamy się do wielkości atomu.

    Intel potrafi, to inni nie mogą?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2024-02-21 16:45:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Feb 2024 14:33:11 +0100, Marek wrote:

> [...]
    > itp.) praktycznie bez metod siłowych (bump, wytrych) nie do złamania.
    > Więc gdzie te miliardy do tych tutaj 4 czy 6...

    wytrych to raczej nie jest metoda siłowa.

    Owszem, teoretycznie niby możliwości dużo, ale w praktyce pręcik na
    koncu musisz troche zaokrąglić, żeby nie haczył, i wtedy jest jakas
    tolerancja na kluczu. Głupie 0.1mm powoduje, ze mozliwych pozycji jest
    znacznie mniej, aczkolwiek kombinacji to ciągle duzo.

    potem się elementy troche wyrobią, i bedą jeszcze większe odchyłki
    możliwe.

    J.

  • 13. Data: 2024-02-22 06:42:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Feb 2024 15:03:42 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > 3mm/10^-9, zbliżamy się do wielkości atomu.

    A mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2024-02-22 10:35:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.02.2024 o 06:42, Marek pisze:

    > A mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi?

    Skoro napisałeś o miliardach (10^-9) kombinacji na pinie, którego można
    (szacuję) w zakresie 3 mm regulować, to dzieląc go na miliardy
    otrzymujemy różnice w wysokości w okolicach średnic atomów.

    Robert

  • 15. Data: 2024-02-22 15:02:12
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, February 21, 2024 at 7:33:14 a.m. UTC-6, Marek wrote:
> [...]
    > itp.) praktycznie bez metod siłowych (bump, wytrych) nie do złamania.
    > Więc gdzie te miliardy do tych tutaj 4 czy 6...

    Niestety stales sie ofiara owczesnej formy fake newsow. Czy moze bardziej precyzyjnie
    fake wiedzy.

    Tez dlugo nie moglem uwierzyc ze te zamki sa tak slabe. Nadal gdzies tam sobie
    zakladam ze taki blaszany wezyk jednak nie dziala na kazdym zamku i te filmiki sa
    czesciowo ustawione ale

    jak patrze na klucze i porownuje sobie ich wyciecia to czesto dla pojedynczego modelu
    zamka te glebokosci wciec nie sa dramatycznie roznorodne.

    No i dekodery takie jak na filmiku tez nie sa jakies dramatycznie precyzyjne.

    No i na koniec, masa, powtarzam MASA drzwi jest zrobiona z gowna i kartonu wiec nie
    ma sensu robic lepszego zamka jak starczy doslownie ciezszym klockiem drewna
    staranowac okolice zamka i wejsc jak do siebie.
    Co zreszta widac ostatnio przy kradziezach samochodowych. Starczy odpowiedni
    szpikulec i nawet machac nie trzeba aby szybe wybic i zabrac co tam lezy...

    Czasem mozna zobaczyc filmiki na jutubie jak to policja nie moze sie przez drzwi
    dostac bo sie jedne trafily sensownie zrobione i maja po prostu porzadny skobelek i
    same maja nieco tresci w sobie. Ale to wyjatki sa raczej.

    Prawda jest taka ze znaczna czesc spoleczenstwa po prostu nie jest zlodziejami a
    zlodzieje sa z natury leniwi i nie wbijaja sie tam gdzie zabezpieczenia sa sensowne i
    nie wiadomo czy cos sie da ukrasc.

    Dzis wiekszosc tego co sie da wyniesc jest warta liche pieniadze a zlodziej nie
    bedzie robic za minimalna krajowa.

  • 16. Data: 2024-02-23 08:59:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Feb 2024 10:35:22 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > (szacuję) w zakresie 3 mm regulować, to dzieląc go na miliardy
    > otrzymujemy różnice w wysokości w okolicach średnic atomów.

    Liczba kombinacji była niby dla całego klucza a nie pojedyńczego
    slotu. I to nie moja koncepcja tylko zasłyszana gdzieś.
    Co do atomowej skali... Zwykła kreska ołówkiem daje warstwę od
    kilkudziesięciu do kilkuset atomów i to wystarczy by je widzieć
    więc...

    --
    Marek

  • 17. Data: 2024-02-26 09:51:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Feb 2024 08:59:35 +0100, Marek wrote:

> [...]
    > Co do atomowej skali... Zwykła kreska ołówkiem daje warstwę od
    > kilkudziesięciu do kilkuset atomów i to wystarczy by je widzieć

    I rysuje sie łatwo, wiec jak pręcik bedzie o 100 atomów dłuższy niż
    dziurka, to da sie bębenek obrócic ?

    J.

  • 18. Data: 2024-02-27 00:18:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Feb 2024 09:51:35 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I rysuje sie łatwo, wiec jak pręcik bedzie o 100 atomów dłuższy niż
    > dziurka, to da sie bębenek obrócic ?

    Co tabela pasowań na to?

    --
    Marek

  • 19. Data: 2024-02-27 07:22:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Feb 2024 00:18:48 +0100, Marek wrote:

    > Co tabela pasowań na to?

    Nie ten przypadek, bo tylko miejscowe, no i teoretycznie to taki
    pręcik pracuje na ściecie.
    Ale krawedz dziurki nie jest idealnie ostra, koniec precika jest
    zaokraglony, wiec nie zetnie.
    I to jest to co pisze - jest tam jakis możliwy luz, i dlatego nie ma
    setki mozliwych głebokosci wciecia na kluczu, tylko moze kilkanascie.

    Samochodowe zamki, z blaszkami, podobno mialy 4 - tzn kazda blaszka
    miala fabrycznie 4 krawedzie o róznej wysokosci, ale u wszystkich
    takiej samej, i tylko w innej pozycji je do zamka wsadzano.

    P.S. za dorobienie klucza ostatnio zaplacilem 60zl.
    fakt, ze nietypowy, samochodowy, taki z bocznym rowkiem.
    I pan mial do tego obrabiareczke CNC, co najpierw klucz wymierzyła, a
    potem drugi nacieła.
    Moze i tyle sie nalezy ...

    J.