  • 161. Data: 2010-06-14 11:31:14
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości news:

    > Ktore bylo do twojej wypowiedz nt. HDMixow itepe.

    Nie wiem do czego było (skoro nawet go nie widziałem) odpowiadałem na gołe
    pytanie.
    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

  • 162. Data: 2010-06-21 09:59:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.06.10 13:31, Cavallino pisze:

    > Nie wiem do czego było (skoro nawet go nie widziałem) odpowiadałem na
    > gołe pytanie.
    > Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    Wszyscy tutaj od samego poczatku rozumieja.
    Oprocz ciebie.

    --
    Pete

  • 163. Data: 2010-06-21 10:05:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wszyscy tutaj od samego poczatku rozumieja.
    > Oprocz ciebie.

    Aha, czyli dalej masz zamiar kontynuować pyskowanie, tak jak to miało
    miejsce do tej pory - to cała Twoja aktywność na tej grupie?
    No to PLONK, idź sobie smarkaczu pyskuj tatusiowi, może będzie ciekaw.

  • 164. Data: 2010-06-21 10:54:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.06.10 12:05, Cavallino pisze:

    > Aha, czyli dalej masz zamiar kontynuować pyskowanie, tak jak to miało
    > miejsce do tej pory - to cała Twoja aktywność na tej grupie?
    > No to PLONK, idź sobie smarkaczu pyskuj tatusiowi, może będzie ciekaw.

    Popraw sobie swoj czytnik, smieciu, bo juz kilka razy mnie plonkowales i
    cos ci nie wychodzi.

    Albo skoncz szkole podstawowa, to moze cie tam cos naucza.

    --
    Pete