  • 1. Data: 2010-05-17 09:19:44
    Temat: Telewizja na kartę HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://satkurier.pl/news/55283/telewizja-na-karte-hd
    -od-17-maja.html

    Oferta dość ciekawa, choć cena zarówno sprzętu jak i pakietów dość
    wygórowana w stosunku do zawartości.
    Ale i tak może być jednym z rynkowych hitów, ludzi których taka zawartość
    satysfakcjonuje jest całkiem sporo zapewne.
    Gdyby dekoder był w stanie łyknąć RÓWNIEŻ Canal+ to sam bym się mógł skusić.

    Gorzej chyba będzie dla telewizji N - tak mocna wewnętrzna konkurencja
    raczej na dobre jej nie wyjdzie.

  • 2. Data: 2010-05-17 10:03:13
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:
    > http://satkurier.pl/news/55283/telewizja-na-karte-hd
    -od-17-maja.html

    SUPER
    Mam nadzieję że do czasu gdy uzbieram fundusze na dekoder nie wyłącza
    normalne TNK.

    "Nowy dekoder wyposażony jest również w unikalną funkcję PVR-Ready
    (której komercyjny start nastąpi 1 września 2010 roku) umożliwiającej
    nagrywanie programów telewizyjnych na zewnętrzny twardy dysk podłączony
    do dekodera za pośrednictwem złącza USB. Dekoder pracować będzie ze
    wszystkimi modelami twardych dysków dostępnych na polskim rynku. Nowa
    funkcja to prawdziwa rewolucja na polskim rynku, która raz na zawsze
    pozwoli rozwiązać problem braku miejsca na twardym dysku. Dekoder
    sprzedawany będzie na własność, a jego sugerowana cena detaliczna to 299
    złotych."

    Czy to będzie dodatkowa usługa płatna czy po prostu funkcja sprzętu?
    Jak to rozumieć?
    Gdyby to drugie to faktycznie "rewolucja"

  • 3. Data: 2010-05-17 10:23:22
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    -od-17-maja.html

    No to cyfra leży ze swoim powitalnym+

    Jingiel

  • 4. Data: 2010-05-17 10:27:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > "Nowy dekoder wyposażony jest również w unikalną funkcję PVR-Ready

    jaka to unikalna skoro większość dekoderów sd już to ma

    > Czy to będzie dodatkowa usługa płatna czy po prostu funkcja sprzętu?
    > Jak to rozumieć?
    > Gdyby to drugie to faktycznie "rewolucja"

    to już standard

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-05-17 10:31:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > http://satkurier.pl/news/55283/telewizja-na-karte-hd
    -od-17-maja.html

    > Oferta dość ciekawa, choć cena zarówno sprzętu

    no nie wiem, jednym z najtańszych na rynku z dekoderów hd to ariva 100e,
    w cenie ok 270, ale nie ma pvr ready.

    to kup arive, będziesz jedno i drugie

  • 6. Data: 2010-05-17 10:33:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    -od-17-maja.html

    > no nie wiem, jednym z najtańszych na rynku z dekoderów hd to ariva 100e,
    > w cenie ok 270, ale nie ma pvr ready.

    A obejrzysz sobie polską ligę na tym co oferuje TnK?
    Nie.
    To jest główny minus tego sprzętu.

    > to kup arive, będziesz jedno i drugie

    Na razie nie mam takich potrzeb, chyba że pozbyłbym się htpc.

  • 7. Data: 2010-05-17 10:36:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jingiel pisze:

    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > No to cyfra leży ze swoim powitalnym+

    w powitalnym nie ma hd i nie ma np tvn24, więc nigdy nie było
    konkurencyjne.
    poza tym ile kosztuje powitalny 19,90 i nic tam nie ma.

  • 8. Data: 2010-05-17 10:38:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > A obejrzysz sobie polską ligę na tym co oferuje TnK?
    > Nie.
    > To jest główny minus tego sprzętu.

    bo jest przygotowany dla innego odbiorcy.
    gdybym był fanem piłki to postawiłbym pewnie na arive + jakiś
    niewielki pakiet.

  • 9. Data: 2010-05-17 11:24:48
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > A obejrzysz sobie polską ligę na tym co oferuje TnK?
    > Nie.
    > To jest główny minus tego sprzętu.

    Nie wszyscy oglądają chałę pod nazwą polska liga.

    Jingiel

  • 10. Data: 2010-05-17 11:27:17
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 17-05-2010 o 11:19:44 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > cena zarówno sprzętu jak i pakietów dość wygórowana w stosunku do
    > zawartości

    No nie powiedział bym. Gdzie masz tyle kanałów HD za taką cenę? Gdzie masz
    jakiekolwiek kanały HD za taką cenę?

    --
    SW3
    ----