  • 1. Data: 2012-02-07 20:54:51
    Temat: pilot z N
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Witam, nietypowy problem, tylko nie wiem czy tak już jest czy coś
    poprzestawiałem nieświadomie.
    Pilot z telewizji N - czasami działa bez zarzutu, ale czasami (najczęściej)
    z opóźnieniem i to długim. Na dekoderze miga, że sygnał z pilota dochodzi,
    ale nie ma efektu, wciskanie jakiegokolwiek klawisza numerycznego, czy też
    zmiany kanału, głosu skutkuje tylko miganiem dekodera, a po jakimś czasie -
    kilku sekundach - zwis puszcza i cała kombinacja klawiszy odpala się.
    Wygląda to tak, jak zawieszajacy się windows ;) kiedy klikamy muyszką w
    cokolwiek, nie ma efektu, a potem nagle sruuuuuu, tama puszcza.
    Ktoś tak już miał? I czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić?

  • 2. Data: 2012-02-07 21:29:13
    Temat: Re: pilot z N
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-02-2012 21:54, kajus44 pisze:
> [...]
    > nagle sruuuuuu, tama puszcza.
    > Ktoś tak już miał? I czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić?

    po ktorejs aktualizacji mi tez sie tak zrobilo.

  • 3. Data: 2012-02-07 23:02:50
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    K wrote:
> [...]

    O właśnie, to po aktualizacji, faktycznie. Zadzwonię jutro do "n" i zapytam
    o co chodzi i jak to zlikwidować.
    Dziękuję, pozdrawiam!

  • 4. Data: 2012-02-08 00:19:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 8 Feb 2012 00:02:50 +0100, kajus44 napisał(a):

    > O właśnie, to po aktualizacji, faktycznie. Zadzwonię jutro do "n" i zapytam
    > o co chodzi i jak to zlikwidować.

    Tak samo jak mrówki faraona - przyzwyczaić się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-02-08 03:11:43
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-02-07 21:54, kajus44 napisal (a):
> [...]
    > nagle sruuuuuu, tama puszcza.
    > Ktoś tak już miał? I czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić?

    Odłącz go na chwilę od zasilania. U mnie pomogło też przywrócenie
    ustawień fabrycznych.

  • 6. Data: 2012-02-08 09:51:02
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-02-2012 04:11, [MF] PL pisze:

    > Odłącz go na chwilę od zasilania. U mnie pomogło też przywrócenie
    > ustawień fabrycznych.

    u mnie nie pomoglo. ba, nawet po restarcie 'pradowym' tuner sie podniosl
    i nie dal sie wybudzic ze standby przez 20 minut. ozyl po kolejnym
    restarcie.

  • 7. Data: 2012-02-08 16:52:18
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Witam, nietypowy problem, tylko nie wiem czy tak już jest czy coś
    > poprzestawiałem nieświadomie.
    > Pilot z telewizji N - czasami działa bez zarzutu, ale czasami
    > (najczęściej)

    nie przejmuj się. w cyfrze przerabialiśmy to samo. ostatnio się trochę
    uspokoiło :)
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2012-02-09 11:14:21
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-07 21:54, kajus44 pisze:
> [...]
    > nagle sruuuuuu, tama puszcza.
    > Ktoś tak już miał? I czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić?

    U mnie tak było jak psuł się twardy dysk. System widocznie mocno był
    zajęty korektą błędów. Dodatkowo niektóre nagrania były puste - istniały
    na liście ale nie było nawet info ani podglądu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2012-02-09 19:06:32
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Mario wrote:

    > U mnie tak było jak psuł się twardy dysk. System widocznie mocno był
    > zajęty korektą błędów. Dodatkowo niektóre nagrania były puste -
    > istniały na liście ale nie było nawet info ani podglądu.

    Ja mam enke dwa tygodnie, i nie bardzo miało się od czego psuć, bo telewizję
    oglądałem dotychczas kilka razy :/

  • 10. Data: 2012-02-09 19:45:35
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-02-09 20:06, kajus44 napisal (a):
    > Mario wrote:
    >
    > Ja mam enke dwa tygodnie, i nie bardzo miało się od czego psuć, bo
    > telewizję oglądałem dotychczas kilka razy :/

    Tylko nie wiesz ilu "właścicieli" miał już Twój tuner.