  • 1. Data: 2016-12-10 23:54:44
    Temat: Termometr samochodowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dzień dobry
    Chciałbym załozyw samochodzie termometr temp zewnetrznej.
    Chciałbym jednak aby miał funkcję ostrzegania przed potencjalnym
    oblodzeniem czyli aby w momencie kiedy temperatura spada, przy powiedzmy 2-
    3 stopniach dał jakis dzwiek albo sygnał podswietleniem.

    Sa takie termometry? Możecie coś polecić?

    http://allegro.pl/termometr-samochodowy-przejrzysty-
    alarm-gololedzi-
    i6037113056.html
    http://tiny.pl/gc3t7

    Na allegro znalazłem coś takiego - niby ma alarm ale informujący o
    temperaturze minusowej. Tymczasem powinien chyba ostrzegaćchwile wczesniej?
    Temperatura przy gruncie moze być przecież niższa...
    Dobrze mysle?
    Możecie coś polecic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 2. Data: 2016-12-11 00:00:49
    Temat: Re: Termometr samochodowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > temperaturze minusowej. Tymczasem powinien chyba ostrzegaćchwile
    > wczesniej? Temperatura przy gruncie moze być przecież niższa...

    Chyba znalazłem :)
    http://allegro.pl/termometr-samochodowy-z-alarmem-go
    loledziowym-
    i5936307239.html
    http://tiny.pl/gc3tc

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 3. Data: 2016-12-11 10:52:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Chyba znalazłem :)
    > http://allegro.pl/termometr-samochodowy-z-alarmem-go
    loledziowym-
    > i5936307239.html
    > http://tiny.pl/gc3tc

    Kupiłem sobie coś w tym stylu, ale wybrałem zasilany z instalacji
    samochodu, ze stałym podświetlaniem, ponieważ jedyne miejsce, gdzie
    mogłem go umieścić, było źle oświetlone i niewygodne, aby za każdym
    razem włączać podświetlanie przyciskiem. Alarm szybko wyłączyłem, bo w
    okolicach zera cały czas piszczał. Wystarczy pamiętać i od czasu do
    czasu zerkać na temperaturę. Ma jeszcze woltomierz z cyframi i
    kolorowymi diodami - czuję się teraz spokojniej z ośmioletnią Centrą
    Futurą :)

    Niestety, nie widzę teraz tego modelu na allegro.

    Piotr

  • 4. Data: 2016-12-11 13:38:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Alarm szybko wyłączyłem, bo w
    > okolicach zera cały czas piszczał.

    No to troche kiepsko.
    Wydawałoby się ze taki alarm piknie raz drugi i na jakis czas milknie, nie
    chodzi przeciez o sygnalizowanie minusa tylko o sygnalizowanie zmiany
    temperatury z plusa na okolice zera.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 5. Data: 2016-12-11 13:46:28
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 10.12.2016 o 23:54, Budzik pisze:
> [...]
    > oblodzeniem czyli aby w momencie kiedy temperatura spada, przy powiedzmy 2-
    > 3 stopniach dał jakis dzwiek albo sygnał podswietleniem.

    A nie masz czegoś takiego jako opcja w samochodzie? może wystarczy
    dokupić firmowe rozwiązanie?

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 6. Data: 2016-12-11 13:59:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No to troche kiepsko.
    > Wydawałoby się ze taki alarm piknie raz drugi i na jakis czas milknie, nie
    > chodzi przeciez o sygnalizowanie minusa tylko o sygnalizowanie zmiany
    > temperatury z plusa na okolice zera.

    Może on tak właśnie robił i ciągle przechodził przez próg - temperatura
    przecież cały czas się zmienia. Długo nie eksperymentowałem,
    stwierdziłem, że wkurza i po prosu wyłączyłem... Mogę włączyć z powrotem
    i spróbować sprawdzić dokładniej.

  • 7. Data: 2016-12-11 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > A nie masz czegoś takiego jako opcja w samochodzie? może wystarczy
    > dokupić firmowe rozwiązanie?

    Pewnie jest, wizyta w salonie pincet i zrobione
    :)
    Plus wymiana lusterka bo teraz mam bez czujnika.
    No to tysiak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 8. Data: 2016-12-11 14:17:32
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 11.12.2016 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > Pewnie jest, wizyta w salonie pincet i zrobione

    A szukałeś gdzie na znanym portalu aukcyjnym :) może ze złomów gdzieś
    wyjęli i za 20 zł sprzedają?

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 9. Data: 2016-12-11 18:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > A szukałeś gdzie na znanym portalu aukcyjnym :) może ze złomów gdzieś
    > wyjęli i za 20 zł sprzedają?

    Zweryfikuje temat :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 10. Data: 2016-12-12 14:04:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >milknie, nie
    >chodzi przeciez o sygnalizowanie minusa tylko o sygnalizowanie zmiany

    Ja mam fabryczny.
    Wyswietla sie na wyswietlaczu i trzeba skasowac przyciskiem z
    kierownicy.
    Jaka tam ma histereze ustawiona to nie wiem, i do ilu musi wzrosnac,
    aby ostrzeglo jeszcze raz.

    Co 15 minut moglby przypominac jakims piskiem ...

    J.