  • 1. Data: 2016-12-10 11:30:09
    Temat: uprzejmość na drodze
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kilka dni temu...
    Jadę sobie w sznurku samochodów prędkość coś 40 km/h.
    Auto za autem.
    Z naprzeciwka jedzie auto.
    Chce skręcić w lewo (jego). Ustawia się za nim kolejka
    Jestem uprzejmy i migam mu światłami i noga z gazu.
    Tak że przestrzeń pomiędzy poprzedzającym autem się zwiększa.
    Ale nie na tyle żeby stanąć ale koła powoli się kręcą

    Ja bym skręcił.
    Pan nie skręcił.

    To był kolejny raz.

    Dać sobie spokój z taką uprzejmością?

  • 2. Data: 2016-12-10 11:38:22
    Temat: Re: uprzejmość na drodze
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-10 o 11:30, Bolko pisze:

> [...]
    > Tak że przestrzeń pomiędzy poprzedzającym autem się zwiększa.
    > Ale nie na tyle żeby stanąć ale koła powoli się kręcą

    Może źle ci z oczu patrzy.
    Więc daj spokój.

  • 3. Data: 2016-12-10 11:53:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 11:30, Bolko pisze:

    > Ja bym skręcił.
    > Pan nie skręcił.
    >
    > To był kolejny raz.
    >
    > Dać sobie spokój z taką uprzejmością?

    Skoro ci się nagminne zdarza.. to daj sobie spokój - widać coś takiego w
    tym jest, że ludzie albo cię nie rozumieją, albo nie wierzą;)

    Shrek

  • 4. Data: 2016-12-10 12:03:06
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Skoro ci się nagminne zdarza.. to daj sobie spokój - widać coś takiego w
    > tym jest, że ludzie albo cię nie rozumieją, albo nie wierzą;)

    BMW? ;)

    I.

  • 5. Data: 2016-12-10 12:47:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-10 o 11:30, Bolko pisze:

    > Ja bym skręcił.
    > Pan nie skręcił.
    >
    > To był kolejny raz.
    >
    > Dać sobie spokój z taką uprzejmością?

    A gdzie uprzejmość względem jadących za tobą ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-12-10 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > Tak że przestrzeń pomiędzy poprzedzającym autem się zwiększa.
    > Ale nie na tyle żeby stanąć ale koła powoli się kręcą

    Nie, tylko taka uprzejosc moze nas uratowac od jeszcze wiekszych korków.

    Na szczescie przewaznie jada, chociaz memeje tez sie zdarzaja.
    Moze zostawiasz troche za mało miejsca i boja sie ze ruszysz i walniesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 7. Data: 2016-12-10 13:52:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-12-10 o 13:00, Budzik pisze:
    > Nie, tylko taka uprzejosc moze nas uratowac od jeszcze wiekszych korków.
    > Na szczescie przewaznie jada, chociaz memeje tez sie zdarzaja.
    > Moze zostawiasz troche za mało miejsca i boja sie ze ruszysz i walniesz?
    Czytaj uważnie: nie zatrzymał się, tylko zwolnił, robiąc odstęp przed
    sobą. Wielu w takim wypadku miałoby wątpliwości.

    Maciek

  • 8. Data: 2016-12-10 14:43:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-12-10 13:52, Maciek wrote:

    > Czytaj uważnie: nie zatrzymał się, tylko zwolnił, robiąc odstęp przed
    > sobą. Wielu w takim wypadku miałoby wątpliwości.

    ja bym jechal, ale ciekawi mnie co w przypadku gdybysmy sie pukneli a
    mialbym nagranie... bo to taki typowy przyklad gdzie teoria nie
    przewiduje praktyki

  • 9. Data: 2016-12-10 16:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > ja bym jechal, ale ciekawi mnie co w przypadku gdybysmy sie pukneli a
    > mialbym nagranie... bo to taki typowy przyklad gdzie teoria nie
    > przewiduje praktyki

    Jeżeli ktos cie puszcza to nie ma z Twojej strony wymuszenia bo nie
    zmuszasz go do zmiany ani predkosci ani kierunku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 11. Data: 2016-12-10 16:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A gdzie uprzejmość względem jadących za tobą ?

    Zapomniałes emotikona?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam