  • 111. Data: 2018-02-10 22:32:58
    Temat: Re: Tesla leci w kosmos.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
    news:5a7c818d$0$657$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak Teslowe nie będą gorsze to jest ok.

    Jestem pewny na 100% że będą gorsze od najlepszego ludzkiego
    doświadczonego i niezmęczonego kierowcy - mają szansę być
    lepsze tylko od statystycznego kierowcy, bo to nie ci najlepsi
    są przyczyną tych 30 tysięcy śmiertelnych wypadków na drogach.

    > Komercyjna nie, ale może i potrafi. Czyż nie?

    Nie. Tesla ma aktualnie tylko "advanced cruise control".
    Software nie jest w stanie rozpoznać nawet stacjonarnych
    obiektów w świetle drogi i jest o tym wyraźnie w instrukcji.
    Umie nie w mieście tylko na autostradzie (czyli tam, gdzie
    przecież najłatwiej) wozić się za samochodem przed nią,
    na życzenie kierowcy automatycznie zmieniać pas jazdy
    i dostosować prędkość do samochodu przed nią. Tyle.
    Co 30 sekund upomina się gdy kierowca nie trzyma rąk
    na kierownicy, bo ten czujnik rąk jest zastępczym sposobem
    na stwierdzenie czy kierowca kontroluje sytuację...

  • 112. Data: 2018-02-10 22:33:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Ta wysłana bryka to najtańsza reklama o światowym zasięgu, gość ma łeb :>

    O to chodzi.

  • 113. Data: 2018-02-10 23:00:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-02-2018 o 21:35, Janusz pisze:

    > Trudno ocenić bo żadnego ładunku w kosmos nie wyniósł, raz tylko próbnie
    > leciał,
    > poza tym poleciał w '88 a sojuz rozpadł się za gorbaczowa w połowie lat
    > '90,

    Że jak?
    W połowie lat 90-tych to Wałęsa Jelcyna przy wódce urabiał, a po ZSRR i
    Gorbaczowie już śladu nie było....

  • 114. Data: 2018-02-11 00:04:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2018 o 22:28, Pszemol pisze:

    > O 3 miechy przesunęli znowu obiecywane przybliżone terminy.
    > Ale ja sie tym nie martwię, bo będę mieć więcej czasu aby sobie
    > jakiś dom z garażem w tym czasie poszukać, bo wynajmuję
    > teraz mieszkanie na 1 pietrze więc musiałbym przedłużacz
    > przez okno zwieszać i co zrobię jak się ktoś o niego potknie ? :-))))

    No i niech ktoś powie, że ten musk to nie jest geniuszem marketinga.
    Koleś wpłacił zadatek na wspanialą teslę z jej pokracznym zasięgiem i
    problemami z ładowaniem, którą na dobrą sprawę dyskwalifikują to jako
    pełnoprawny samochód, co trzy miechy mu przesuwają termin o trzy miechy,
    a on się cieszy bo bedzie miał więcej czasu na rozwiązanie problemu
    bezproblemowego ładowania;)

    Shrek

  • 115. Data: 2018-02-11 00:20:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:p5ntqb$o62$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > samochód, co trzy miechy mu przesuwają termin o trzy miechy, a on się
    > cieszy bo bedzie miał więcej czasu na rozwiązanie problemu bezproblemowego

    :-) Ale Tesla sprzedaje dziś z powodzeniem dwa inne modele.
    Zapominasz o tym?

  • 116. Data: 2018-02-11 07:34:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2018 o 00:20, Pszemol pisze:

    > :-) Ale Tesla sprzedaje dziś z powodzeniem dwa inne modele.
    > Zapominasz o tym?

    Ale ty chcesz kupić akurat 3 i na trzecim cię robią w bambuko, a ty się
    z tego cieszysz. Normalnie mistrze marketinga;)

    Shrek

  • 117. Data: 2018-02-11 10:17:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 10 Feb 2018 15:28:00 -0600, Pszemol

> [...]
    > teraz mieszkanie na 1 pietrze więc musiałbym przedłużacz
    > przez okno zwieszać i co zrobię jak się ktoś o niego potknie ? :-))))

    Coś od dupy strony się za temat zabierasz. ;P Ja tam najpierw dom buduję z
    3F przyłączem elektrycznym w garażu, potem się będę dopiero martwić o
    samochód elektryczny. Z drugiej strony skoro tyle czasu się czeka, to może
    to nie jest znowu taki zły plan. :PPP

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 118. Data: 2018-02-11 13:50:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 21:07, Myjk pisze:
    > przy okazji była jakaś forma
    > reklamy.

    A. Czyli nie była, ale była.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 119. Data: 2018-02-11 14:20:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 lutego 2018 13:48:31 UTC+1 użytkownik LEPEK napisał:

    > A. Czyli nie była, ale była.

    Prawda jest taka że to genialnie rozegrali.
    Gdyby nie ta Tesla to start i lądowanie rakiet gdzieś tam w ogólnych mediach by
    migneło zaledwie
    A dzięki Tesli temat żyje, dyskusje się toczą, portale o tym piszą
    Pewnie mnóstwo osób dzięki temu się dowiedział że sa auta marki Tesla i jeszcze że na
    prund jeżdżą.

  • 120. Data: 2018-02-11 14:25:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Że jak?
    > W połowie lat 90-tych to Wałęsa Jelcyna przy wódce urabiał, a po ZSRR i
    > Gorbaczowie już śladu nie było....
    Ok parę lat pomyliłem,w '90 się rozpadł.

    --
    Pozdr
    Janusz