  • 1. Data: 2011-05-13 15:11:40
    Temat: Tłumikarz - poludnie DC
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Gdzie znajde majstra ktory zalata dziure w wydechu (za niewielkie
    pieniadze)? Kiedys byl na Sikorskiego za Sobieskiego ale to juz
    wspomnienie bo od dawna stoja tam tylko apartamentowce.
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 2. Data: 2011-05-13 20:37:31
    Temat: Re: Tłumikarz - poludnie DC
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > Gdzie znajde majstra ktory zalata dziure w wydechu (za niewielkie
    > pieniadze)? Kiedys byl na Sikorskiego za Sobieskiego ale to juz
    > wspomnienie bo od dawna stoja tam tylko apartamentowce.

    Harfowa 4, p. Tomala, na pewno nie zedrze i na pewno zrobi dobrze.

  • 3. Data: 2011-05-16 11:03:28
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "newsy" <j...@o...eu> wrote in message news:iqjtph$6pm$1@news.onet.pl...
    > Harfowa 4, p. Tomala, na pewno nie zedrze i na pewno zrobi dobrze.

    Dodam jeszcze, ze to brat tego z Sikorskiego :-)

    --
    Axel

  • 4. Data: 2011-05-16 11:29:16
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:iqqp9g$s3q$1@inews.gazeta.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Axel . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron
    na uszy:

    > Dodam jeszcze, ze to brat tego z Sikorskiego :-)

    Dzieki! Jade w takim razie jutro rano.

    BTW: Bylem w piatek na Jana Kazimierza 61 i okazalo sie, ze do wymiany lacznik za
    kolektorem (takie cos zbrojone siatka).
    Koles powiedzial "200 z robota, wymiana pol godziny".

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 5. Data: 2011-05-16 12:12:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-16 11:29, Dman-666 pisze:

    > BTW: Bylem w piatek na Jana Kazimierza 61 i okazalo sie, ze do wymiany lacznik za
    > kolektorem (takie cos zbrojone siatka).
    > Koles powiedzial "200 z robota, wymiana pol godziny".

    Standard.

  • 6. Data: 2011-05-16 12:32:39
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:iqqt9g$1j5r$3@news2.ipartners.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Jakub Witkowski . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    Cena, czy usterka? ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 7. Data: 2011-05-16 12:41:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-16 12:32, Dman-666 pisze:

    > Cena, czy usterka? ;)

    Jedno i drugie :)

  • 8. Data: 2011-05-16 18:56:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 May 2011 09:29:16 +0000 (UTC), "Dman-666"
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Koles powiedzial "200 z robota, wymiana pol godziny".

    Ja na Szarych Szeregów robiłem taki łącznik za 30 zł. Sam łącznik
    kupiłem za 50 zł. w sklepie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-05-16 18:58:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 May 2011 11:03:28 +0200, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    wrote:

    >Dodam jeszcze, ze to brat tego z Sikorskiego :-)

    Na Sikorskiego było bardzo klimatycznie. Zwłaszcza w okolicach godzin
    wieczornych. Mnie kiedyś tam spawali wydech w stanie wskazującym na
    duże spożycie wody ognistej ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-05-23 14:03:00
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:gnl2t6ptt9io3lo89ebqhcantbo72pum2n@4ax.com ! Pewnie kiero jakis, ten
    jerzu . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Ja na Szarych Szeregów robiłem taki łącznik za 30 zł. Sam łacznik
    > kupiłem za 50 zł. w sklepie.

    Darek,
    dzieki za info. Na przyszlosc tam pojade. Podaj jeszcze co to za sklep
    ktory handluje takimi lacznikami,pls.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec