  • 11. Data: 2018-11-11 04:06:38
    Temat: Re: To jest k@rwa tupet
    Od: l...@g...com

    A cooo mu jest???

  • 12. Data: 2018-11-11 08:25:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2018 o 22:12, Bolko pisze:

    > Mój wujek biznesman też tak mówił dopóki nie zaczął chorować.

    A co się stało - państwo wydymało twojego wujka?

    Shrek

  • 13. Data: 2018-11-13 09:04:37
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-10 o 17:54, Shrek pisze:
    > Źle się wyraziłem. To źle, że jeździ źle. Natomiast, to że próbuje
    > "wydymać" państwo, zwłaszcza robiąc to na "państowych" zasadach nie

    Państwo to również Ty, czyli Ciebie też dyma. I mnie też. Niestety.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-11-13 18:28:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2018 o 09:04, Miroo pisze:

    > Państwo to również Ty, czyli Ciebie też dyma. I mnie też. Niestety.

    Państwo rucha mnie bezpośrednio i wystarczy. Zmieniła mi się optyka jak
    zrozumiałem jak to działa (państwo po prostu ordynarnie nie wywiązuje
    się z umów, lecąc w chuja i argumentując _wprost_ że nie można oczekiwać
    od _państwa_ realizacji umów, choćby z ustawy kodeks pracy o emeryturach
    nie wspomnę), więc przykro mi. Nie widzę nic nagannego, jak jak państwo
    chce dobra obywatela, to obywatel woli to dobro zatrzymać dla siebie.
    Obecna władza jest okupantem i tak należy ją traktować.

    Shrek

  • 15. Data: 2018-11-13 23:21:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-13 o 18:28, Shrek pisze:

> [...]
    > chce dobra obywatela, to obywatel woli to dobro zatrzymać dla siebie.
    > Obecna władza jest okupantem i tak należy ją traktować.
    Ale ona tak jeżdżąc narażała nas a nie państwo i kara się jej należy,
    koślawe prawo i nieudolność
    państwa powoduje że się wykręciła sianem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2018-11-14 06:43:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2018 o 23:21, Janusz pisze:

    > Ale ona tak jeżdżąc narażała nas a nie państwo i kara się jej należy,

    Temu nie przeczę.

    > koślawe prawo i nieudolność
    > państwa powoduje że się wykręciła sianem.

    A tego nie potrafię już potępić, jak się dowiedziałem całkiem
    oficjalnie, że nie można oczekiwać od państwa, że będzie przestrzegać
    prawa jak inne podmioty. Więc hak im w smak. Postąpiła lepiej (jeśli
    chodzi o sam mandat) niż państwo wobec obywateli. Przynajmniej wykręciła
    się zgodnie z prawem, czego nie można powiedzieć o państwie, które nie
    przestrzega praw przez siebie pod przymusem ustalonych przekraczając
    wszelkie granice hipokryzji. Nie mam już żadnych moralnych oporów. Jak
    jest okazje odebrać sobie cokolwiek od państwa, to trzeba brać - to
    tylko wyrównanie.

    Shrek

  • 17. Data: 2018-11-15 08:45:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-14 o 06:43, Shrek pisze:

> [...]
    > wszelkie granice hipokryzji. Nie mam już żadnych moralnych oporów. Jak
    > jest okazje odebrać sobie cokolwiek od państwa, to trzeba brać - to
    Tyle że jej to nic nie nauczy i następnym razem komuś zrobi krzywdę, bo
    mandat
    i punkty ma pełnić w pierwszej kolejności efekt wychowawczy a tu tego
    nie ma.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2018-11-15 18:10:40
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-15 o 08:45, Janusz pisze:

    > Tyle że jej to nic nie nauczy i następnym razem komuś zrobi krzywdę, bo
    > mandat
    > i punkty ma pełnić w pierwszej kolejności efekt wychowawczy a tu tego
    > nie ma.

    Może nie jechała samochodem?

  • 19. Data: 2018-11-15 20:37:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2018 o 08:45, Janusz pisze:

    > Tyle że jej to nic nie nauczy i następnym razem komuś zrobi krzywdę, bo
    > mandat
    > i punkty ma pełnić w pierwszej kolejności efekt wychowawczy a tu tego
    > nie ma.

    I tak jej nie nauczy. dostałem w życiu dwa mandaty. Pierwszy nauczył
    mnie, że nie nalezy zapierdalać 70 koło szkółki... leśnej. Drugi, że
    policjanci w drugiej dekadzie XXI wieku dalej próbują wymusić łapówki w
    nie gorszym stylu niż przed momentem pewien wysoki urzędnik państwowy.

    Nie rób z tego martylologii - państwo leci w chuja z obywatelami, więc
    jak jest na odwrót to jakoś współczucia dla państwa nie mam. Państwo
    które łamie ustalone przez siebie prawa nie ma żadnego moralnego prawa
    potępiać obywateli czyniących to samo (przynajmniej w ramach KC i KW).

    Shrek

  • 20. Data: 2018-11-15 20:55:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2018 o 20:37, Shrek pisze:
    > (przynajmniej w ramach KC i KW).

    Dobra - uściślę "niskiego" KC i KW, każdy powinien instynktownie
    wiedzieć gdzie mniej więcej przebiega granica.