  • 11. Data: 2015-05-06 19:24:03
    Temat: Re: To już jest koniec...
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 06.05.2015 o 15:06, masti pisze:
    > młodzi, którzy przychodzą na Usenet nie są tępieni. Tępione są fora

    Tylko dlatego, że są forami www? Eeee.
    Ja to widzę inaczej - tępiona jest głupota (szeroko rozumiana), którą
    młodzi pokazują. A że w 95% są ze ścigacza - to może się utożsamić,
    chociaż utożsamione być nie powinno. Ostatecznie kilka (dosłownie) pytań
    ze ścigacza zostało zadane porządnie, i dostały porządne odpowiedzi.

    To podobnie jak JKM i jego strzelanie do jakiejś grupy demonstrantów -
    nie dlatego, że oni są z tej grupy, ale dlatego, że niszczą dobro
    publiczne. I nieważnie, czy to akurat stoczniowcy, związkowcy czy brydżyści.

    --
    Alf/red/

  • 12. Data: 2015-05-06 23:10:03
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 13:43, qrt pisze:

    > Rezerwat nie jest rajem.

    Hmm, ale raj będzie rezerwatem!
    Nieważne. A nick qrt to przypadek czy
    taki smętny żart?

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2015-05-06 23:28:51
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 15:06, masti

    > młodzi, którzy przychodzą na Usenet nie są tępieni. Tępione są fora a de
    > facto ich głupi admini

    Tępieni są głupi użytkownicy forów. Możesz spokojnie czytać to co piszą
    analfabeci albo osoby z IQ na poziomie szympansa? Fora są różne, ale
    ścigacz nie ma sobie równych. Na podstawie tego co przedostaje się
    na precle twierdzę że jest to kloaka. To magnes dla debili i
    niedorozwojów. 90% postów piszą ludzie kwalifikujący się do szkół
    specjalnych. I co? Zalew takiego gówna należy tolerować?
    A że Usenet umiera to inna sprawa. Trudno. Przeżył się, tak jak
    np. fidonet. Więc niech spoczywa w spokoju. Nie znaczy to
    jednak, że należy go na koniec polewać gnojówką licząc na to że
    go to uzdrowi.

    --
    Hinek

  • 14. Data: 2015-05-06 23:35:16
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    P.S.
    Z szympansami przesadziłem. Przepraszam wszystkie szympansy.
    Szympans w porównaniu ze statystycznym sikaczem jest gejzerem intelektu!

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2015-05-07 08:15:23
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 06 May 2015 23:10:03 +0200, Hinek napisał(a):

    > Hmm, ale raj będzie rezerwatem!
    > Nieważne. A nick qrt to przypadek czy
    > taki smętny żart?

    nick jak nick - historia z jakiś dawnych czasów no ale posługuje sie nim od
    wielu wielu lat i tak już zostało.
    Nie szukałbym tu drugiego dna. Wszelkie konotacje mego nicku z tematyką
    wątku są nadinterpretacją :)

  • 16. Data: 2015-05-07 09:02:12
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 06 May 2015 23:28:51 +0200, Hinek napisał(a):

    > Nie znaczy to jednak, że należy go na koniec polewać gnojówką licząc na to że
    > go to uzdrowi.

    bawiąc sie w analogiami ogrodniczymi można mówić o uprawie, pielęgnacji,
    rwaniu chwastów, wzroście, kwitnieniu oraz plonach i owocowaniu.
    Na podlewaniu gnojówką w tym wszystkim też jest miejsce.

    ale oczywiście masz racje - nie uzdrowi.

    Choć oczywiście można podjąć nowe wyzwanie pedagogiczne w swej drugiej
    lepszej połowie życia kiedy to człowiek ma już zarówno wiedze jak
    doświadczenie oraz przemóc obrzydzenie z przerażeniem którym "wnuczki
    internetu" napawają stetryczałych dziadów
    :)

  • 17. Data: 2015-05-07 19:51:55
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2015-05-07 o 08:15, qrt pisze:

> [...]
    > wielu wielu lat i tak już zostało.
    > Nie szukałbym tu drugiego dna. Wszelkie konotacje mego nicku z tematyką

    QRT w slangu krótkofalarskim oznacza "koniec transmisji, wyłączam
    radiostację" co przewrotnie pasuje do tego wątku. Podejrzewałem
    że może masz coś wspólnego krótkofalarstwem, które nawiasem mówiąc
    właśnie zanika podobnie jak usenet.

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2015-05-08 08:04:22
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 May 2015 19:51:55 +0200, Hinek napisał(a):

    > QRT w slangu krótkofalarskim oznacza "koniec transmisji, wyłączam
    > radiostację" co przewrotnie pasuje do tego wątku. Podejrzewałem
    A mnie w pierwszym momencie "dobry, bo polski" edytor tekstów
    przyszedł na myśl. I, o dziwo, też mi to pasowało do wątku ;-)

    --
    pozdro
    poreba