  • 1. Data: 2011-10-08 08:09:53
    Temat: Transmiter dla kompa pod USB
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Witam
    Istnieją takie zabaweczki wpinane w gniazdko zapalniczki auta:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=tra
    nsmiter&order=p&change_view=1

    Czy istnieje coś pod USB, aby muzę odtwarzaną w danej chwili na kompie
    "słyszały" wszystkie radia w moim domu?

    -------
    Negatyw
    -------

  • 2. Data: 2011-10-08 19:18:35
    Temat: Re: Transmiter dla kompa pod USB
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    http://www.engineeredaudio.com/products/aurius.html

  • 3. Data: 2011-10-09 08:08:22
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "wozniak grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > http://www.engineeredaudio.com/products/aurius.html

    Coś mniej markowego i znacznie tańszego...?

    -------
    Negatyw
    -------

  • 4. Data: 2011-10-09 13:16:14
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-09 10:08, Negatyw pisze:

    > Użytkownik "wozniak grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Coś mniej markowego i znacznie tańszego...?
    Może to:
    http://www.dealextreme.com/p/usb-fm-transmitter-1004
    71

    --
    Bet

  • 5. Data: 2011-10-09 13:48:14
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Bet" <h...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j6s6ta$s2p$...@n...onet.pl...

    > http://www.dealextreme.com/p/usb-fm-transmitter-1004
    71

    Fajne :) Pozostaje teraz pytanie - gdzie tego szukać w PL...

    -------
    Negatyw
    -------

  • 6. Data: 2011-10-09 13:53:34
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-09 15:48, Negatyw pisze:

    > Użytkownik "Bet" <h...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:j6s6ta$s2p$...@n...onet.pl...

    71

    > Fajne :) Pozostaje teraz pytanie - gdzie tego szukać w PL...

    a dlaczego szukać w PL? płacisz przez PayPal, kilka tygodni później masz
    to w domu. Sprawdzane wielokrotnie, również na pl.comp.pecet
    Chwile to trwa, ale przesyłki dochodzą.

    --
    Bet

  • 7. Data: 2011-10-09 18:49:47
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Bet" <h...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j6s945$4lf$...@n...onet.pl...

    > płacisz przez PayPal,

    Kupiłem. Kupuję w tym systemie na Ebay. Myślę, że i tu się uda.
    Wielkie dzięki :)

    -------
    Negatyw
    -------