  • 1. Data: 2011-09-08 20:07:53
    Temat: Tuner hybrydowy USB AverMedia
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Chce kupic hybrydowy tuner USB AverMedia. Klopot w tym, ze nawet jednej
    firmy jest duzo moedli i trudno cos wybrac. Dlatego prosze o opinie o
    wybranch modelach.

    Mysle o tym modelu:
    AVerMedia AVerTV Hybrid+HX Volar Win 7 TV Starter Kit
    http://www.bino.pl/product,107698,,,,,,,,avermedia_a
    vertv_hybridhx_volar_win_7_tv_starter_kit_palsecamnt
    scdvbt_teletext,.html

    Minmalna roznica w cenie to tuner:
    AVerMedia AVerTV Hybrid+HX Volar
    http://www.bino.pl/product,145651,,,,,,,,avermedia_a
    vertv_hybridhx_volar_palsecamntscdvbt_teletext,.html

    A moze warto doplacic odrobine do tego modelu:
    AVerMedia AVerTV Hybrid Volar HD USB
    http://www.bino.pl/product,107697,,,,,,avermedia,,av
    ermedia_avertv_hybrid_volar_hd_usb_palsecamntscdvbt_
    teletext,61h830hbf0ab_hybrid_volar_hd.html

    A moze doplacic jeszcze wiecej i kupic cos takiego:
    AVerMedia AVerTV Hybrid Ultra USB
    http://www.ceneo.pl/1115379

    Duzo tych modeli i trudno sie zdecydowac a do tego do konca nie wiadomo
    czy bedzia jakas roznica w jakosci obrazu, dzwiku czy nagrywaniu
    programow...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-09-09 06:08:57
    Temat: Re: Tuner hybrydowy USB AverMedia
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Dzień dobry

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    > http://www.bino.pl/product,107698,,,,,,,,avermedia_a
    vertv_hybridhx_volar_win_7_tv_starter_kit_palsecamnt

    Wg podanych informacji obsługiwany standard DVB-t to MPEG2. W Polsce
    obowiązuje MPEG4

    [...]
    > Minmalna roznica w cenie to tuner:
    > AVerMedia AVerTV Hybrid+HX Volar
    > http://www.bino.pl/product,145651,,,,,,,,avermedia_a
    vertv_hybridhx_volar_palsecamntscdvbt_teletext,.html
    [...]

    Tu z kolei brak jest jakiejkolwiek informacji...

    [...]
> [...]
    ermedia_avertv_hybrid_volar_hd_usb_palsecamntscdvbt_
    teletext,61h830hbf0ab_hybrid_volar_hd.html

    Tu podana jest pełna informacja - MPEG2 / MPEG4.

    I teraz wyjaśnienie - nie jest dla mnie ważne, czy dany produkt
    obrabia sygnał sprzetowo czy programowo. W informacji na temat
    oferowanego urządzenia podane informacje są nieprecyzyjnie. Nie jest
    istotne, czy wynika to z lekceważenia klienta czy z niewiedzy
    "sklepu". Ja trzymałbym się z daleka od takiego "sklepiku"... Wolałbym
    dopłacić parę zł więcej i dokonać zakupu w firmie, której się chce. Bo
    co będzie, jeżeli obsługa posprzedażna będzie prowadzona na równie
    "wysokim" poziomie? Zgodnie z zasadą KKIS: kliencie kup i spadaj.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 3. Data: 2011-09-11 15:49:25
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-09-09 08:08, Krzysztof Kucharski pisze:

    > Wg podanych informacji obsługiwany standard DVB-t to MPEG2. W Polsce
    > obowiązuje MPEG4

    Z tego co wyczytalem to zaden z popularnych tunerow nie obsluguje ani
    MPEG2, ani MPEG4. Po prostu przesyla strumien danych z anteny (caly 1
    MUX) do komputera a co tam sie z tymi danymi stanie to juz sie program
    martwi. A na szczescie dzisiaj 99% tunerow da sie obsluzyc z Windows
    Media Center i tam strumien dekoduja kodeki systemowe. Jak karta
    graficzna ma wsparcie sprzetowe to nawet za bardzo procsor sie nie
    pomeczy przy tym.

    Dzieki za opinie!

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2011-09-11 16:46:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    > Z tego co wyczytalem to zaden z popularnych tunerow nie obsluguje ani MPEG2,
    > ani MPEG4. Po prostu przesyla strumien danych z anteny

    Żaden tuner nie dekoduje strumienia tylko "przesyła" do oprogramowania.

  • 5. Data: 2011-09-11 22:22:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j4iojq$7jb$...@i...gazeta.pl

    MPEG4. Po prostu przesyla strumien danych z

    > Żaden tuner nie dekoduje strumienia tylko "przesyła" do oprogramowania.

    Czyli nie ma sensu bawienie się w DVB-C itd.?
    Każdy sprzęt z antenką 75ohmową z jednej i USB z drugiej da oczekiwane efekty? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-09-12 06:11:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Czyli nie ma sensu bawienie się w DVB-C itd.?
    > Każdy sprzęt z antenką 75ohmową z jednej i USB z drugiej da oczekiwane efekty?
    > ;)

    Dyskusja jest o tunerach hybrydowych. Jak ma odbierać dvb-t to nie ważne czy
    tuner komputerowy (!) ma mpeg-2, czy mpeg-4 bo dekodowaniem zajmuje się
    oprogramowanie. Dvb-c to zupełnie co innego (inna modulacja sygnału itp. i tuner
    dvb-t tego nie umie odzyskać pierwotnego sygnału).

  • 7. Data: 2011-09-12 16:24:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j4k7pm$smp$...@i...gazeta.pl

> [...]
    komputerowy (!) ma mpeg-2, czy mpeg-4 bo
    > dekodowaniem zajmuje się oprogramowanie. Dvb-c to zupełnie co innego (inna

    Itp. -- czyli co?

  • 8. Data: 2011-09-12 16:43:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Itp. -- czyli co?

    Inne częstotliwości, Viterbi, Guard Interval (nie wiem, czy w dvb-c jest
    stosowana). Jak chcesz się dowiedzieć to użyj bing.

  • 9. Data: 2011-09-12 23:04:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j4lcq0$iil$...@i...gazeta.pl

    > Inne częstotliwości, Viterbi, Guard Interval (nie wiem, czy w dvb-c jest
    stosowana). Jak chcesz się dowiedzieć to użyj bing.

    Wolę pogadać -- dlaczego nie ma DVB-C na USB?
    Najchętniej bym kupił DVB-C na RJ45. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-09-13 07:42:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Wolę pogadać -- dlaczego nie ma DVB-C na USB?
    > Najchętniej bym kupił DVB-C na RJ45. ;)

    Jak nie ma jak są?:
    http://www.tbsdtv.com/english/product/USB%20DVB-C.ht
    ml