    From: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tuner hybrydowy USB AverMedia
    Date: Fri, 9 Sep 2011 08:08:57 +0200

    Dzień dobry

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
    news:j4b7ar$1f5$1@inews.gazeta.pl...

    [...]
    > Mysle o tym modelu:
    > AVerMedia AVerTV Hybrid+HX Volar Win 7 TV Starter Kit
    > http://www.bino.pl/product,107698,,,,,,,,avermedia_a
    vertv_hybridhx_volar_win_7_tv_starter_kit_palsecamnt
    scdvbt_teletext,.html
    [...]

    Wg podanych informacji obsługiwany standard DVB-t to MPEG2. W Polsce
    obowiązuje MPEG4

    [...]
    > Minmalna roznica w cenie to tuner:
    > AVerMedia AVerTV Hybrid+HX Volar
    > http://www.bino.pl/product,145651,,,,,,,,avermedia_a
    vertv_hybridhx_volar_palsecamntscdvbt_teletext,.html
    [...]

    Tu z kolei brak jest jakiejkolwiek informacji...

    [...]
    > A moze warto doplacic odrobine do tego modelu:
    > AVerMedia AVerTV Hybrid Volar HD USB
    > http://www.bino.pl/product,107697,,,,,,avermedia,,av
    ermedia_avertv_hybrid_volar_hd_usb_palsecamntscdvbt_
    teletext,61h830hbf0ab_hybrid_volar_hd.html
    [...]

    Tu podana jest pełna informacja - MPEG2 / MPEG4.

    I teraz wyjaśnienie - nie jest dla mnie ważne, czy dany produkt
    obrabia sygnał sprzetowo czy programowo. W informacji na temat
    oferowanego urządzenia podane informacje są nieprecyzyjnie. Nie jest
    istotne, czy wynika to z lekceważenia klienta czy z niewiedzy
    "sklepu". Ja trzymałbym się z daleka od takiego "sklepiku"... Wolałbym
    dopłacić parę zł więcej i dokonać zakupu w firmie, której się chce. Bo
    co będzie, jeżeli obsługa posprzedażna będzie prowadzona na równie
    "wysokim" poziomie? Zgodnie z zasadą KKIS: kliencie kup i spadaj.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski