  • 21. Data: 2009-11-07 18:10:15
    Temat: Re: UPC - limit(?) ilości komputerów po stronie użytkownika
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.11.2009 Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> napisał/a:

    > To nadal nie jest żaden dowód.

    Pisałem że poszlaka.

    > W umowach nie ma zapisów o limitach sesji
    > na dany port/aplikację, więc operator nie za bardzo ma możliwość
    > wypowiedzieć umowę na tak błahej podstawie.

    Ale ta poszlaka wskazuje że komputerów w sieci jest więcej, a to już
    ponoć jest w umowie, w sumie ontopic.

    > Inna sprawa, że w takim
    > środowisku często działa P2P, więc powód się znajdzie.

    Tu akurat się nie zgodzę p2p nie jest tożsame z ilością komputerów :)

    Jak dla mnie taki zapis w umowie jest poroniony, dużo lepszym jest
    mowa o nieudostępnianiu poza lokal. 3 'komputery' w domu to nie problem,
    w sumie do netu łączy się dziś nie 1 desktop, ale poza nim jakiś laptop,
    albo 2, komórki, pda, sprzęt stereo/tv itd.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 22. Data: 2009-11-07 19:04:27
    Od: Fabian <f...@n...pl>

    Sylwester Zarębski wrote:

    > To nadal nie jest żaden dowód. W umowach nie ma zapisów o limitach sesji
    > na dany port/aplikację, więc operator nie za bardzo ma możliwość
    > wypowiedzieć umowę na tak błahej podstawie. Inna sprawa, że w takim
    > środowisku często działa P2P, więc powód się znajdzie.

    Ja bym się na początek zastanawiał, czy operator w ogóle ma prawo
    sprawdzać ile i czego sesji ma otwartych jego klient. Chyba nie jest to
    niezbędne aby świadczyć usługi?

    Fabian.

  • 23. Data: 2009-11-07 21:50:44
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 07 Nov 2009 18:10:15 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):
    /.../
> [...]
    > sumie do netu łączy się dziś nie 1 desktop, ale poza nim jakiś laptop,
    > albo 2, komórki, pda, sprzęt stereo/tv itd.

    Właśnie. Możesz mieć komórkę, pralkę z dos?ępem do netu.
    A komórek to to jawnie nie dotyczy.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 24. Data: 2009-11-12 13:40:09
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):
    > Dnia Sat, 07 Nov 2009 18:10:15 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):
    > /.../
    >
    > Właśnie. Możesz mieć komórkę, pralkę z dos?ępem do netu.
    > A komórek to to jawnie nie dotyczy.

    W upc? Doczyczy. Każde samodzielne urządzenie traktują jako dodatkowe
    stanowisko. Przynajmniej tak mi na infolinii powiedzieli.
    Na drugi dzień oczywiście dostali wypowiedzienie umowy :)

  • 25. Data: 2009-11-12 16:54:07
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 14:40:09 +0100, Asmodeusz napisał(a):
    /.../

    > W upc? Doczyczy. Każde samodzielne urządzenie traktują jako dodatkowe
    > stanowisko. Przynajmniej tak mi na infolinii powiedzieli. Na drugi dzień
    > oczywiście dostali wypowiedzienie umowy :)

    EEE trzeba było iść do sądu