  • Data: 2010-04-12 20:24:24
    Temat: UPC mnie w bambuko zrobilo...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W skrocie - w piatek calkowity brak sygnalu, dzwonie, najpierw mnie
    automat poucza, jak sie wklada wtyczke do telewizora, potem to samo
    robi zywy czlowiek, szesc razy mu mowie, ze mam calkowity brak sygnalu
    we wszystkich gniazdkach a on pobredza o tych wtyczkach, a w koncu
    gada, ze w takim razie to na pewno dekoder cyfrowy u mnie i nijak mu
    nie idzie wytlumaczyc, ze co dekoder do tego, ze w ogole sygnalu nie
    ma. Laskawie sie zgodzil przyslac montera (z dekoderem) w
    poniedzialek, czyli dzis.

    Monter przyszedl dzis, od razu sie bardzo zdziwil, ze mu w zleceniu
    kazali przyniesc dekoder, skoro tu zadnego sygnalu nie ma, poszedl na
    klatke schodowa, otworzyl specjalnym kluczem skrzynke, a tam bylo
    celowo rozlaczone. No zabic ich to malo, akurat na takie dni bylem bez
    tv... Do tego monter byl bardzo zdziwiony, ze do awarii zgloszonej w
    piatek o 16 przyslali go w poniedzialek dopiero.

    MJ
    PS. A moze taki klucz do skrzynki to kazdy moze miec? Ale jakos
    zadnego sasiada o takie dowcipy nie podejrzewam...